Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Be a Smart Driver. Navigații multimedia de la Edotec.

Am fost tot timpul de părere că o mașină nu trebuie să fie un lux, ci o necesitate. Pentru asta, e nevoie de o serie de calități pe care nu le confund niciodată cu moftul de a avea o mașină neapărat cool: să fie o mașină sigură, să mi-o permit și să o pot întreține cu ușurință.

Eh, dar când nu te informezi…

Nu m-au interesat niciodată „opțiunile” pe care le-am considerat mai mereu „extra” și deloc necesare. Ce-ți trebuie TV tuner auto, dispozitive screen mirroring, kituri multimedia auto sau car kit Bluetooth? În fond, te urci la volan ca să ajungi undeva, de preferat mai repede decât pe jos sau cu alt mijloc de transport. Te rezumi la strictul necesar, nu?

Iar experiența de viață vine și-ți dă peste scăfârlie mână!

Câtă lume nu se plânge de parcările laterale? Vă ies din prima mereu? Și alea cu spatele? Ei bine, uneori mă iau nădușelile când ajung în punctul ăsta. Locul pare prea mic, Renaultul meu pare prea mare, mai-mai că-mi vine să mut mașina ăluia mai în spate ca să încap. Mă uit în stânga, mă uit în spate, să nu mă vadă vreunul cum mă fac de râs, îmi fac cruce rapid și o iau de la capăt. O sută de manevre, un bax de șervețele uscate consumate pentru sudoarea de pe frunte și în sfârșit, parcarea se face. Dar cu ce emoții!  Cine nu ar vrea să parcheze dintr-o singură mișcare, cam AȘA:

Și atunci mă gândesc de ce nu am luat eu în calcul și un senzor de parcare? Să stai relaxat că piuie senzorul când te apropii prea mult de altă mașină dau de vreun obstacol. Să-ți arunci ochii pe monitorul de pe bord care îți arată exact ce trebuie să faci.

Uneori, însă, dai peste situații care nu mai țin neapărat de abilitățile tale de șofer. Am plecat la drum spre capitală. Mare întâlnire mare la Gala SuperBlog. E o reală „plăcere” să conduci în București, mai ales dacă nu-l cunoști. Am decis că GPS-ul telefonului e suficient să ne ducă la destinație. Mai întâi, n-a vrut neam să vorbească cu noi în românește! Turn left, Turn right, plus niște distanțe estimative și pac! Am ratat intersecția. Așa la prima, tot așa la a doua, de la a treia intersecție probabil că se supraîncălzise și nu mai judeca limpede: Turn right left! L-am retrogradat din funcție! I-am dat shut up down și am ales să ne ghidăm după instinct și eventualele indicații din trafic. Dar dacă ascultam de ăi mai bătrâni și cu experiență și ne dotam cu un sistem de navigație auto, scuteam niște eforturi inutile și niște vorbe de duh lansate involuntar în trafic.

edotec_mic-300x300Apoi descopăr un gadget auto care mi-ar face cu siguranță viața mai ușoară: Edotec EDT-M098 Navigatie Renault Megane 2 Dvd Multimedia Android Gps. Un fel de mai multe treburi într-un singur dispozitiv:

  • Conector CAN-BUS pentru integrarea comenzilor de pe volan – comod și eficient, ca să nu-ți mai fugă ochii după butoane în timp ce conduci.
  • Sistem de operare Android 4.4.4, hard disk de 16G, memorie RAM de 1G – suficient, zic!
  • Ecran capacitiv multi-touch, foarte sensibil, cu timp de răspuns mic: apeși și gata comanda!
  • Rezoluție înaltă de 1024*600 px
  • Monitor HD pentru vizualizarea clară și rapidă a hărților, imaginilor și a video-urilor.
  • Screen mirroring – MiraCast (pentru telefoanele Android) și Airplay (pentru Iphone)
  • WiFi încorporat, navigare 3G/4G
  • Preluare agendă telefonică prin funcția Bluetooth
  • Poți să asculți muzică, iar cei care nu conduc se pot uita la filme (mai ales la drum lung)
  • Sistem de parcare inteligent -aici m-a cucerit iremediabil! Sistemul e mai inteligent decât mine, face comutare automată la camera de marșarier, ceea ce face mult mai ușoară parcarea, chiar și pentru mine!

img15.png

Cei de la Edotec asigură suport tehnic, montaj contra cost, garanție și livrare gratuită.

Un lucru îmi este clar acum: chiar dacă nu-mi petrec ore întregi în mașină, atunci când nevoia o cere, e bine să simți că ai la îndemână tot ce-ți trebuie, astfel încât să elimini orice stres la volan și să te bucuri de experiența condusului.

În fond…

556f894850befe390970885ff6a7d0a6

(sursa foto: http://www.relatably.com/q/car-quotes)

Așa că sistemul de navigație auto va alunga plictisul din mașina ta!

…………………………………………………………….

SuperBlogul și Edotec m-au pus la încercare din nou, în proba a XI-a.

Un răspuns la „Be a Smart Driver. Navigații multimedia de la Edotec.

  1. Pingback:SuperBlog | Proba 11. Navigați în lumea gadgeturilor auto!

Lasă un comentariu

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Paul's Blog

Welcome to my page!

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Catch me on the web!

Roxalee's blah blah blog

I was created to create. Please, go deep.

armonie acvatică

scrieri, scrieri...

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

DozaDePoezie

"Viaţa este în altă parte" - Milan Kundera

Joramotive de sărit obstacole

echitaţie în aburi de lapte

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi