Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Bloggerițe la Podu’ cu Lanțuri

Cine zice că #13 aduce ghinion? Roxana a ales special ca întâlnirea cu numărul 13 a bloggerițelor din Bacău să aibă loc la Podu’ cu Lanțuri. Pentru că #13 este special, la fel ca locul unde am ales să ne revedem, la fel ca fetele care s-au adunat aici.

pod6.jpg

Sursa foto: @Roxana Neculcea

Motivație

În general, oamenii care simt că au ceva în comun, nu au nevoie de un motiv ca să se întâlnească măcar din când în când. În cazul nostru, „din când în când” a devenit foarte rar. Și nu pentru că ar fi vreo incompatibilitatea între noi, ci pentru că bloggerițele sunt împrăștiate care pe unde, iar timpul.. ei bine, timpul nu e cel mai prietenos cu multe dintre noi. Așa că atunci când Anca, mămică activă de doi, a propus să ne mai vedem și noi „ca fetele”, am găsit prilejul și motivația. Spațiul virtual a devenit locul propice de organizare:

Screen Shot 2018-06-21 at 16.46.06.png

Când s-a pus problema, însă, de spațiul real unde ar fi trebuit să ne simțim bine, povestind vrute și nevrute pentru câteva ore, Roxana ne-a oferit șansa de a o face într-un loc absolut încântător.

Cavaleria nu a murit la Podu’ cu Lanțuri

O știu pe Roxana de câțiva ani și am descoperit-o ca pe o femeie creativă și visătoare și, în acelați timp, foarte puternic ancorată în realitate. Prima dată când am ajuns la Podu’ cu Lanțuri, am redescoperit, de fapt, alte aspecte ale personalității unei femei inteligente și plină de imaginație – calități esențiale pentru a face față unui mediu concurențial.

La Podu’ cu Lanțuri totul este… ALTFEL. Aflat undeva la un capăt al orașului, este oarecum ferit de forfota zilnică a centrului. Nu se poate să nu fii impresionat de la primul contact vizual. Pare o reiterare a poveștilor cu cavaleri.

Această prezentare necesită JavaScript.

Pentru că eram pentru prima dată acolo, Roxana s-a oferit să-mi facă cunoștință cu unul dintre proiectele ei cele mai dragi. Așa că am beneficiat de un tur având drept ghid pe însăși creatoarea lui. Dacă la exterior te atrage prin culorile vii și prin felul în care creează povestea, la interior rămâi și mai suprins de felul în care se re-creează atmosfera medievală.

Această prezentare necesită JavaScript.

Podu’ cu Lanțuri este locul unde poți să ieși din monotonia cotidiană, fie că este vorba despre o întâlnire personală sau de afaceri, fie că este vorba de o aniversare sau de o conferință, ori de un loc deosebit pentru a caza niște oaspeți. Le găseși pe toate la un loc: Hotel medieval. Restaurant. Cramă. Pub. Fabrică de bere. Păstrăvărie. Grădină cu bucătărie de vară. Două pensiuni tematice.

Și pentru că mi-a plăcut ce am văzut, m-am bucurat la propunerea Roxanei de a ne revedea aici cu bloggerițele din Bacău.

Un blogmeet vesel cu numărul 13

Nu au reușit prea multe bloggerițe să ajungă la această întâlnire, unele au absent motivat: între timp s-a lărgit gașca mămicilor bloggerițe! Așa că le așteptăm la următoarea întâlnire cu povești noi despre noul statut și despre schimbările din viața lor.

Am constatat că pentru Anca Balaban viața este în continuare, atât de frumoasă! Nici nu are cum să fie altfel, având în vedere că Mariuca și Teuțu îi umplu viața. Totuși, nu a lăsat deoparte nici acțiunile civice, lucru pentru care o admir.

Sonia Otilia are un nou look pe blog, a ajuns cu afacerea ei la un alt nivel și este bride-to-be. 

Deea D. este la fel de pasionată de produsele cosmetice și îndrăgostită de Paris… Am exasperat-o cu pozele! 😉

Așteptam să o revăd pe Raluca Pichiu. O admir pentru pasiunea cu care face lucrurile, fie că este vorba despre dans, fashion, scris sau proiecte personale! Lesne de înțeles de ce copiii o iubesc!

Am cunoscut-o pe #Andreeatalks. De fapt, ne intersectăm a doua oară, după experiența „nefastă” (sic!) de la jurizarea SpringSuperBlog 😀 E o fată foarte plină de viață și dornică de a schimba păreri și de a împărtăși experiențe.

Andraxela este aproape… nepermis de tânără și frumoasă. 😉 Mai tăcută decât restul găștii, dar foarte sociabilă. Am zis „tânără și frumoasă”, da? 😀

Am povestit, am râs, am mâncat din bunătățile pregătite special pentru această întâlnire…

Această prezentare necesită JavaScript.

(sursa foto: @Roxana Neculcea)

Apoi, Roxana ne-a făcut cunoștință cu noua ei realizare: Vila Alsace. Știam de intenția ei de a se rupe de tiparele pensiunilor și vilelor din Bacău, dar acum, că am văzut rezultatul muncii ei, m-am convins că nimic nu o poate opri și că este omul inovației și al adaptării.

Camerele personalizate au câte puțin din personalitatea ei și a căutat să le ofere aerul particular închipuind locuri de vis în cele mai mici detalii.

Această prezentare necesită JavaScript.

(sursa foto: Vila Alsace- Facebook page)

#BloggerițeBacău13 a fost un blogmeet reușit din toate punctele de vedere. Ne-am încărcat pozitiv și ne-am simțit extraordinar și datorită fetelor speciale și datorită gazdei noastre.

pod1.jpg

Avem o întâlnire restantă. Pe când?

6 răspunsuri la „Bloggerițe la Podu’ cu Lanțuri

  1. Vavaly Valerica iunie 22, 2018 la 4:37 pm

    ce intalnire faina ati avut si ce fete frumoase! locul arata foarte bine …. despre meniu nu mai zic :).

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Paul's Blog

Welcome to my page!

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Catch me on the web!

Roxalee's blah blah blog

I was created to create. Please, go deep.

armonie acvatică

scrieri, scrieri...

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

DozaDePoezie

"Viaţa este în altă parte" - Milan Kundera

Joramotive de sărit obstacole

echitaţie în aburi de lapte

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi