Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Arhive zilnice: iunie 19, 2015

Cu privirea prin Okian-ul fermecat!

Fata avea un ochean fermecat. Și când se uita prin el, lumea arăta altfel de cum o vedeau oamenii obișnuiți. Dovlecii erau calești, șoarecii – telegari, iar visele nu mai păreau deloc imposibile.

Cine nu are un ochean fermecat, să caute! Nici nu trebuie să meargă prea departe: o aruncătură de băț un click distanță și intri într-o (altă) lume, cea a cărților.

Nu mai (prea) citim. Se spune că regele Timp a pierdut bătălia cu tehnologia și oamenilor li s-a pus un văl pe ochi, astfel încât să-și îndrepte privirea spre alte atracții, lăsând cărțile să geamă sub maldărele de lucruri ce le acoperă. Totuși…a citi o carte e ca un ritual străvechi: o ceașcă de cafea sau un pahar cu vin, o pătură caldă sau, dimpotrivă, un șezlong așezat sub umbra nucului și cartea preferată, cu filele albe sau îngălbenite. Să simți mirosul de cerneală sau să desfaci paginile lipite încă, să stai cu răsuflarea la gură până parcurgi capitole spre final, să o închizi apoi, și odată cu ea și ochii, ca să poți duce mai departe firul poveștii în visurile tale.

Am primit o carte.

20150519_162347

Nu știam nimic despre existența ei și nici despre „furnizor”. Dar am primit-o cu aceeași bucurie pe care o aveam încă din copilărie, la vederea oricărei cărți noi. Și am promis că o voi citi și voi spune ceva despre ea, la momentul potrivit. Până atunci, însă, am tras cu privirea prin Okianul fermecat! 😉 să văd ce alte lucruri se mai află dincolo. Și am descoperit

  • că este „a world of knowledge”
  • că este loc pentru „lecturi cool pentru o vară hot (până la -66%)”
  • că limba engleză este la ea acasă
  • că sunt promovate cărți ale unor edituri celebre
  • că e plin de reduceri
  • că pot să comand cu extra 40% discount odată ce am devenit abonat.

Eu zic să aruncați o privire și voi!

Să aveți o vară frumoasă, răcoroasă și relaxantă!

🙂

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Paul's Blog

Welcome to my page!

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Catch me on the web!

Roxalee's blah blah blog

I was created to create. Please, go deep.

armonie acvatică

scrieri, scrieri...

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

DozaDePoezie

"Viaţa este în altă parte" - Milan Kundera

Joramotive de sărit obstacole

echitaţie în aburi de lapte

Tolsto

Blogul meu, de mine însumi