Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Cu ce ne mai încălțăm iarna aceasta?

Când a creat femeia, Dumnezeu a găsit de cuviință să o înzestreze cu câteva daruri neprețuite. I-a dat frumusețe, i-a dat gingășie, i-a dat sensibilitate, i-a dat putere. Câte un strop din fiecare, numai cât să alcătuiască ființa perfectă. De-a lungul timpului, însă, femeia a vrut mai mult! Să strălucească, să iasă în evidență, să ilustreze frumusețea în moduri diferite, adică să se reinventeze, să depășească standardele. De aceea, pe lângă ce i-a dat Dumnezeu, femeia a mai avut nevoie de accesorii care să o ajute în demersurile ei de a se simți deosebită și unică.

logo

O femeie nu este indiferentă în legătură cu ceea ce încalță, ci își alege cu mare grijă perechea de pantofi, de sandale, de ghete, în sfârșit, perechea de încălțăminte care să îi reprezinte stilul și să-i contureze personalitatea. Nu trebuie să fii neapărat cochetă ca să fii admirată, ci trebuie să te simți bine în propria piele sau… in your own shoes, indiferent de anotimp și de ținuta pe care ți-ai ales-o.

De ceva vreme îmi fac marea parte a cumpărăturilor online. Scutesc timp și, deseori, bani. Astfel că în navigările mele prin lumea virtuală, am dat peste Standard Shoes. Îmi căutam o pereche de ghete sau cizme de iarnă. Nu am suportat niciodată frigul, cu atât mai puțin senzația neplăcută de picioare înghețate. De aceea, am căutat mereu ceva care să reprezinte o combinație reușită a celor patru condiții esențiale:

  1. să-mi țină cald
  2. să-mi ofere confort
  3. să se asorteze cu stilul meu
  4. să mi le permit!

Magazinul virtual despre care vorbesc are o gamă destul de variată de articole de încălțăminte, cu un design aparte. Am găsit o pereche de ghete kaki care par să se potrivească perfect cu ceea ce caut:

526ba116e4e2a_145

Mi-au plăcut pentru că sunt comode și au aspectul ușor rebel, punk-rock cu curea lată și aplicații de capse metalice. În plus, culoarea iese din tiparele negru-maro dându-i un aspect diferit.

 Tu ce alegi să porți iarna asta?

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

