Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Laptopul a murit, trăiască laptopul!

Suntem dependenți de tehnologie! Unii mai încearcă să nege acest lucru, găsind explicații diverse pentru orele pierdute la calculator, fie că este el personal sau de la firma unde lucrează. S-au încercat experimente: pot oare să rezist o zi măcar fără să deschid laptopul/calculatorul/tableta? În timp ce o parte dintre subiecți au găsit ceva de făcut ca să le țină mâinile ocupate, alții au eșuat lamentabil. Cred că este vorba despre… majoritatea 😀 .

Acum ceva vreme mi-a murit laptopul. Încercările disperate de resuscitare s-au soldat cu nervi și stres pentru că se apropiau niște deadline-uri care nu puteau fi ratate. Ce e de făcut? Cheltuielile neprevăzute în buget nu pot fi acoperite chiar ușor.

Soluția 1. A fost de fapt, o soluție de compromis. Nu toată lumea are o prietenă bună care să-ți împrumute laptopul pentru o perioadă nedeterminată doar pentru că îi ești dragă și are încredere în tine. Eu am! Și am reușit, cu un laptop de împrumut, să-mi respect deadline-urile, astfel că am fost fericită. Parțial. La un moment dat obiectul împrumutat trebuie returnat și te regăsești din nou în punctul T0.

Soluția 2. Să-mi cumpăr un laptop nou. Corect! Nimic nu e mai bun ca un produs nou scos din cutia lui, cu garanție și tot ce-i trebuie unui astfel de produs care se respectă. Două inconveniente au apărut, însă: prețul (care nu era deloc customer-friendly la acel moment) și timpul care mă presa. M-am învârtit printre rafturi – și reale și virtuale – dar ceea ce-mi poftea inima nu părea deloc accesibil. Să mai așteptăm, mi-am zis. După cum am spus, am avut sprijin și prieteni de mi-am permis să aștept.

Soluția 3. A apărut mai târziu, când am aflat cum poți să achiziționezi calculatoare și laptopuri ieftine fără stres și bătăi de cap. Multă vreme am crezut că produsele refurbished sunt totuna cu produsele second hand. Omul cât trăiește învață, așa că m-am deșteptat și eu între timp. Este, de fapt, vorba despre produse recondiționate, dar noi! Fie că au fost capăt de stoc sau au fost expuse o vreme în magazine sau showroom-uri, ele sunt mai întâi verificate (spre o funcționare în conformitate cu standardele cerute de un produs nou), apoi cosmetizate și resigilate în ambalaje, pe cât posibil, originale. Produs aproape nou, cu aceleași caracteristici și garanție, dar la un preț mai convenabil. Evident, nu toată lumea are încredere. Am ajuns la concluzia că acest lucru se întâmplă fie din ignoranță, fie pentru că există prejudecăți. Nu vi s-a întâmplat niciodată să achiziționați un produs nou și tot să aveți probleme cu el? Mie da. Atâta vreme cât există garanție pentru produs, iar review-urile furnizorilor sunt pozitive, de ce să te temi?

Am studiat o vreme site-ul celor de la Megaelectronice, pentru că este o soluție de luat în calcul în astfel de situații. Îmi este clar că poți cumpăra laptopuri performante sau mai modice, fără să faci  gaură în buget. Până la urmă, laptopul a devenit un accesoriu de nelipsit acasă, la serviciu sau în călătorii.

Ați avut experiențe cu produsele recondiționate? Împărtășiți-le, vă rog! 🙂

12 răspunsuri la „Laptopul a murit, trăiască laptopul!

  1. Daniela Bojincă - Pishky Decembrie 4, 2014 la 5:32 pm

    Ca să vezi coincidență… și laptop-ul meu e mort de o săptămână :)). Aștept să fie reparat săracul :(.

    Apreciază

  2. Irina Cristina Ţenu Decembrie 4, 2014 la 5:34 pm

    Al meu mai are putin si moare si el. E batran saracul. Nu e rea ideea cu produsele reconditionate. Am sa o putem si eu in aplicare

    Apreciază

  3. Fairytale Decembrie 4, 2014 la 10:01 pm

    Eu nu am cumparat pana acum nimic second hand in materie de laptopuri si calculatoare, dar e un inceput pt toate.Pupici!

    Apreciază

  4. comentatoramator Decembrie 5, 2014 la 7:57 am

    Si cu garantie, si preturi bune! Nu suna rau…

    Apreciază

  5. ricamihai13 Decembrie 5, 2014 la 10:32 am

    noi suntem reticenți la electrocasnice second hand , dar nu contestăm faptul că ele pot reprezenta o soluție….

    Apreciază

  6. ricamihai13 Decembrie 5, 2014 la 10:34 am

    vin cu o completare : și electronice

    Apreciază

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

