Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Black Tie pe gustul tău. By Answear.ro

Cică nu haina face pe om! Ba bine că nu!

download

Sursa foto: http://www.alamy.com

Să nu mai fim ipocriți! Punem mare preț pe ceea ce purtăm, iar în ultima vreme, vestimentația a devenit o modalitate de a ne contura din e în ce mai mult stilul și personalitatea.

Ești în autobuz sau în metrou, te plictisețti atâtea stații. Așa că mai arunci o privire la cum e îmbrăcat unul ori altul. Sau, mai curând, una ori alta! O scanare din cap până-n picioare și ai lipit deja eticheta: ăla e neglijent, aia e snoabă, ăla e bogătan, celălalt abia are de unde mânca o pâine etc.

Mergi în Mall… Nu te poți îmbrăca oricum! Până la urmă, e locul principal de promenadă într-un oraș de provincie, unde alternativele sunt limitate. Nu vrei să „te râdă” lumea că nu ești îmbrăcat „cum se cuvine”. Eventualele haine de firmă constituie un avantaj de netăgăduit.

Ia încearcă, de pildă, să mergi la un ghișeu/birou  îmbrăcat casual, cu o pereche de blugi, un tricou și o geacă aruncată în grabă, fără să-ți fi cizelat puțin „look-ul”. Dar dacă intri pe aceeași ușă într-o ținută office care să-ți dea nota de sobrietate și eleganță specifică omului serios și cu potențial întru prosperitatea afacerii?

Așa că treaba nu mai stă ca pe vremuri. Haina chiar îl face pe om în zilele noastre, când opțiunile vestimentare s-au diversificat, când stilurile s-au redefinit. În fiecare an aștepți cu înfrigurare tendințele, culoarea standard sau alte detalii care conturează portretul eleganței maxime pentru anul în curs.

Black Tie?

Mă declar un om obișnuit, fără extravaganțe de niciun fel. Prefer ceea ce este comod și la îndemână, disprețuiesc opulența și consider că simplul poate fi, uneori, de cel mai mare efect. Asta dacă reușești să-i găsești… nuanțele! 😀

Dar am momentele mele (de glorie?) când simt că o ținută „altfel” ar da al naibii de bine la portofoliu. Mă simt, de pildă, foarte relaxată în ținute office, mai ales că la locul de muncă îmi oferă un soi de sobrietate (mai mult decât necesară). Și, pentru că sunt femeie (and damn proud of it!), consider că punctul maxim al eleganței și al feminității îl atingi într-o ținută clasică. O rochie de seară te poate transforma senzațional. Și nu mă refer doar la imaginea de Cenușăreasă metamorfozată în prințesă, ci la senzația de siguranță, de încredere pe care ți-o poate imprima o piesă de vestimentație, cu condiția să știi ce să alegi.

Evident, nu am fost niciodată pe covorul roșu! Dar le-am admirat pe cele care au pășit pe el și au lăsat imprimată imaginea proprie prin felul în care au știut să-și sublinieze feminitatea:

oscar-fashions-02

Sursa foto: http://www.cbsnews.com

Rochie lungă, de seară, de obicei neagră, foarte puțin accesorizată, pantofi stilleto, o geantă mică în ton cu ținuta, bijuterii foarte discrete cu perle sau cristale. Nimic strident, nimic care să depășească o regulă simplă: respectul față de propria imagine și față ce cei în mijlocul cărora te afli. Despre asta este Black Tie: despre simplitate, sobrietate și common sense. 

Tabloul este perfect dacă alături ai și perechea care te reprezintă, cu aceeași eleganță caracteristică acestui dress code: costumul negru cu papion, o cămașă albă, pantofii impecabili, butoniera.

httpwww-popsugar-comprince-william-kate-middleton-pictures-ark-dinner-17813509

Sursa foto: http://www.fashionguide.md

Clasic sobru sau chic reinvetat? 

Black Tie sună bine. Dar cum faci să-l adaptezi stilului tău? Mereu se ivesc ocazii, mereu speciale, la care trebuie să găsești ținuta vestimentară potrivită. Cine nu are o nuntă sau un botez la care trebuie să meargă și pentru care se dă de ceasul morții să găsească o rochie elegantă, pantofi cu toc, la fel de eleganți, dar în același timp comozi, bijuteriile potrivite sau geanta care să accesorizeze perfect ținuta? Ceva care să fie unic și cu care să lași guri căscate, ochi mari și minți blocate! 😈

De cele mai multe ori, mi s-a întâmplat ca ținuta aleasă să fie una „last minute”, deși socoteala din târg era alta:

Nu țin neapărat să fie negru. Uneori e prea sobru. Dar în niciun caz nu aleg nuanțe stridente. Mi-ar plăcea să încerc un verde smarald – apropo de culoarea anului viitor. Dar și un albastru închis, că tot am găsit o rochie pe gustul meu pe answear.ro.

middle2_img_734194

Însă, pentru că Black Tie permite, aș opta și pentru o combinație de corset elegant și o fustă din satin sau mătase, cu stilettos sau pantofi de lac.

Orice aș alege, trebuie să îndeplinească două criterii: să mă reprezinte și să mă facă să mă simt „în pielea haina mea”. Căci, până la urmă,  „o femeie elegantă domină totul în jur dacă are stil.” – Doina Levintza

……………………………………………………………………………………………….

M-am jucat de-a SuperBlogul, din nou, cuanswear-patrat

 

11 răspunsuri la „Black Tie pe gustul tău. By Answear.ro

  1. Adriana Octombrie 7, 2016 la 11:56 pm

    Ești fină și delicată, poți purta orice și asta se vede. Cu acest Answer nu-ți poți asigura decât un loc de unde mai poți adăuga ceva frumos bunului tau gust!

    Succes!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Daniela Octombrie 8, 2016 la 12:14 am

    Nu, nu evenimente… si ia uite la câte ai fost deja!
    Si eu am punctat pe stil si eleganta, mai mult decât pe trend.
    Succes, Rudia!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Daniela Octombrie 8, 2016 la 12:21 am

    I-as fi ascultat si eu! Dar am dormit la ora emisiunii! :)))

    Apreciază

  4. Pingback:SuperBlog | Proba 1. Black Tie

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

