Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Kitul de frumusețe de la Cien

Nu sunt un fan înfăcărat al produselor cosmetice, așa cum este una dintre prietenele mele, bloggerițe, o scriitoare stilată, cu păreri avizate în domeniu. Cu toate acestea, sunt un om care entuziasmează de fiecare dată când primește un dar de blog. Deși Don Quijotele feminin a avut de purtat alte lupte cu balaurii deloc virtuali și a cam colindat meleaguri îndepărtate, vara a fost destul de generoasă în privința unor astfel de daruri. M-am bucurat când am primit kitul de frumusețe de la Cien în campania organizată de cei de la Buzzstore. 

20160813_123154

Produse Cien am mai folosit de-a lungul timpului. Mai întâi pentru că îmi sunt foarte la îndemână – ajung destul de des în magazinele Lidl, și apoi pentru că sunt extrem de accesibile ca preț. Iar dacă am văzut că efectele nu sunt nici mai bune, nici mai rele decât produsele scumpe și pretențioase, am rămas destul de fidelă lor.

Așa că m-am apucat de testat.

Cel mai mult, după portfardul personalizat – care m-a cucerit de la deschiderea coletului și pe care l-am folosit cu succes în multele preumblări din această vară – m-a încântat crema anti-rid de noapte Cien Q10.  Nu știu dacă treaba cu „anti-rid”-ul mi-a dat vreo speranță- nu mai cred de multă vreme în leacuri miraculoase pentru întinerire. Este cert, încă, că ritualul de fiecare seară și-a păstrat farmecul! După o zi în care oboseala a devenit stăpână pe tot corpul, de la tălpi până în creștet, nu aștepți decât să te relaxezi cumva. Iar curățarea tenului, cu masajul de rigoare și cu o cremă care să te ajute să te simți bine…ei uite, asta dorință! Crema hidratează foarte bine, se absoarbe repede și miroase tare plăcut! Am văzut că unele persoane se plâng că miroase prea puternic. Mie nu mi se pare. E așa, un soi de parfum discret care te însoțește până adormi. Și îmi amintește ușor de crema celebră – și unică! –  din copilărie, iar cum eu stau bine la capitolul nostalgii, am îndrăgit-o imediat!

IMG_20161001_123727.jpg

Cu crema anti-rid de zi Cien Q 10 nu am avut aceeași relație, și asta pentru că a trebuit să găsesc soluții pentru aplicarea machiajului – când aplicam fondul de ten se aduna crema puțin, niște „cocoloașe” mici, mici. În zilele fără fond de ten sau cu un fond de ten mai gras, însă, ne-am înțeles bine. Am avut aceeași senzație de piele hidratată, fără probleme la contactul cu pielea. Același parfum ca și în cazul cremei de noapte, aceeași senzație de relaxare.

IMG_20161001_123630.jpg

Crema de mâini Cien a devenit must-have! O port în geantă permanent, și îmi e de maaare ajutor mai ales la serviciu. Când mâna intră în contact cu tot felul de hârtii sau cu minunata cretă albă, ai senzația la un moment dat că te transformi într-o reptilă. Piele uscată și solzuroasă. Așa că după aplicări dese, tubul s-a golit considerabil! 😀 Totuși, la prețul foarte accesibil, asta nu a constituit o problemă!

Crema-ulei de duș Cien a fost mărul discordiei! Deși alte geluri și creme de duș erau deja în uz în momentul cînd am primit coletul de la Buzzstore, am strecurat-o în coșul cu cosmetice, spre testare. Și pentru că toți avem piele sensibilă în casă, m-am trezit cu mai mulți subiecți în procesul de testare! Într-adevăr, foarte delicată, ai senzația că e o cremă de duș pentru bebeluși. Mai ales după mirosul plăcut (observ că e o constantă a produselor cosmetice de la Cien!) Rezultatul este o piele foarte fină, aproape că nu a mai fost nevoie de o crema de corp. Și da, am ascuns-o! 😈 Nu știu dacă a fost dovadă de lipsă de fair-play sau de egoism.

Nu am fost la fel de egoistă când a venit vorba despre mostrele Cien primite în colet. Le-am făcut cadou prietenelor și sper că le-au folosit cu drag:

Această prezentare necesită JavaScript.

În concluzie, cred că produsele Cien fac față foarte bine nevoilor zilnice ale pielii. Nu mă pricep la ingrediente, dar am observat că sună cam la fel cu multe produse cosmetice pe care le-am folosit de-a lungul timpului. Personal, sunt mulțumită și de calitate și de preț. Iar magazinul Lidl e aproape! 😉

Poate vreți să știți mai mult despre campaniile Buzzstore și să testați gratuit produse!

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

