Articole recente
Cele mai bune articole și pagini
Comentarii recente
Statistici blog
- 44.518 hits
…despre lupta cu morile de vânt
Cel mai neplăcut lucru este să fii pus să aștepți, când lucrul respectiv se poate rezolva în câteva minute. De câte ori nu vi s-a întâmplat să sunați la vreun call-center cu o problemă și să vi se facă lehamite înainte de a auzi vocea suavă spunând „Bună ziua”, la celălalt capăt al firului?
Se întâmplă un pocinog și e musai de rezolvat A.S.A.P, căci altfel… „arde”. Pui mâna pe telefon și apelezi numărul de „Serviciu clienți”, plin de speranță. Treci cu bine de etapa „Pentru limba română apasă tasta 1 etc.” și speri că vei vorbi, românește, cu cineva care să te scoată din belea. Nope, not yet! Că vine mai întâi un text publicitar, care te învață cât de bine vine respectiva firmă în întâmpinarea clientului, câte beneficii poți avea și alte bla-bla-uri care pe tine nu te intereează. Desigur, dacă ești un connaiseur, știi deja drumul, așa că treci pe lângă gazdă direct în living, și apeși pe tasta pe care știi că trebuie să apeși, înainte să ți se ceară. Dacă ești nou în schemă, asculți cuminte toată vorbăria și speri să ajungi la rezultat până nu ieși la pensie. După ce ți s-a adus la cunoștință toată tărășenia, urmează lista: dacă vrei faci aia, apeși o tastă, dacă vrei să faci ailaltă, apeși alta și tot așa. Niciodată nu ajungi la un operator, așa, direct! Ți se aduce la cunoștință că apelul va fi înregistrat, dar, supriză, niciun operator nu pare disponibil! Și pac! melodia! pe repeat, ca să te apuce spumele și mai tare! Și, evident, după câteva minute bune în care ți se înroșește urechea de ascultat, se închide telefonul: „Vă rugăm, reveniți!” Serios??? ¹
De aceea, prefer să nu vorbesc cu niciun robot! Pune, domnule, un om, doi, zece, să răspundă la telefon, ca să îl pot întreba, punctual, ce mă doare pe mine.
Este prima dată când aud că o companie este preocupată de îmbunătățirea – declarată!– a serviciului cu clienții. Flanco a lansat un serviciu de asistență telefonică – SUPORT CLIENȚI NON-STOP – având ca obiectiv principal ușurarea comunicării cu clienții. Serviciul funcționează 24/7 și pretinde că „un operator va fi mereu disponibil să te ajute cu informațiile de care ai nevoie.”Mai mult decât atât, Flanco își propune ca niciunul dintre clienții săi să nu aștepte mai mult de 40 de secunde până îi va fi preluat apelul de către un operator. Să vezi și să nu crezi!
Am testat și eu viteza de reacție a celor de la #Flanco, mai ales că sunt în căutări, având în vedere tot nu am reușit să-mi iau, încă, telefonul mobil. O primă filmare s-a pierdut în eter, drept urmare a trebuit să reiau procedura.
Iată rezultatul:
Mi se pare foarte important să acorzi interes maxim clienților tăi! Prin urmare, apreciez sincer strădania celor de la Flanco de a-și îmbunătăți relația cu clienții prin introducerea unui serviciu eficient.
…………………………………………………………………………………
¹ Informațiile fac parte din categoria „Povestiri adevărate” și se referă la experiența personală cu un furnizor de servicii pentru telefonie mobilă.
„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire
Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!
A blog about anything and everything
blog de informaţii şi diverse alte chestii
Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!
Catch me on the web!
I was created to create. Please, go deep.
scrieri, scrieri...
Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online
străduţa mea de iluzii
If you're walking through hell, keep walking.
de Mădălina Rodocea
"Viaţa este în altă parte" - Milan Kundera
echitaţie în aburi de lapte
Cu ce ai filmat, cu o cameră sau cu alt telefon?
ApreciazăApreciază
Ești pregătit? Că am o poveste luuungă! 😀
Am filmat cu alt telefon, după ce filmasem un prim filmuleț, pierdut pe apa sâmbetei. Am fost prin vecini ca să rezolv! 😆
(te-am iertat de povestea lungă!) 😀
ApreciazăApreciază
Lol. Ești o femeie atipică. 😀
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Doamneeee, ce bine! Stai…o fi bine???
(zi că te-ai răzgândit! 😆 )
ApreciazăApreciază
Depinde. Mie știi că-mi trebuie o blondă prostuță. Dar tu ai deja remorcă, așa că mnoa, ce-ți mai pasă? :))
ApreciazăApreciază
😆
Dezambiguizare: eu mă refeream dacă te-ai răzgândit cu femeia ATIPICĂ, bre! 😆
Nu fac eu propuneri indecente pe wordpress! 😆
ApreciazăApreciază
Ai mare dreptate.
Am patit de cateva ori ca sa am probleme cu produse comandate de la magazine online mari si discutia de la telefon sa lase de dorit.
Azi a fost ultima experienta care implica faptul ca incercam sa fac o plata cu cardul si se bloca sistemul, iar de aici au pornit cateva mici probleme. Ca exceptie, totul s-a rezolvat prin telefon.
ApreciazăApreciat de 1 persoană
cât timp economisești dacă totul e făcut să fie funcțional! Și toată lumea e fericită! Clientul mulțumit se va întoarce! 😉
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Pe mine m-au regulat astfel câte 6-7 minute cei de la AKTA! Şi nu doar o dată! M-am decis aşadar să reziliez contractul cu ei şi trec la alţii. Sper să nu fie la fel şi la ei. Cel puţin am auzit că nu se defectează atât de des…
ApreciazăApreciază
Bine că sunt alternative! 😉
ApreciazăApreciat de 1 persoană
Pingback:Castigatori campanie "Ajuta-ne sa testam serviciul #SuportClientiNonStop" - Blogal Initiative