Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Surpriză de vacanță!

„Ce miiică-i vacanța mare!”

Zici că lunile de vară sunt lungi și să ai timp suficient să faci tot ce ți-ai propus. Ori nu știu eu să le aranjez pe toate, cu programare, ori am pierdut pe drum niște timp. Cert este că vara trece și încă nu am făcut tot ce mi-am dorit:

  • nu am mâncat pepene pe săturate
  • nu am văzut marea
  • nu am stat la soare suficient
  • nu m-am odihnit suficient
  • nu am prins momentele acelea „for me only”, de răsfăț.

Încă mai am timp să recuperez, cel puțin cu unele dintre ele. Și am să încep cu clipele de răsfăț! 😀 Nu de alta, dar după două sptămâni de umblat prin soare și de urcat munți, cred că e momentul de „regenerare”. Și fizică, și psihică. Cel mai mult au avut de suferit mâinile și tenul, pentru că atunci când ești pe drumuri mai mereu, fără confortul casei tale, e mai greu să ții pasul cu ritualurile clasice de îngrijire.

Coincidență sau nu, tocmai ce am primit un nou dar de blog

20160813_122042.jpg

Cât ești de curios/curioasă când primești un colet despre care nu știi prea bine ce va conține? Eu, una, sunt extrem de curioasă! 😀

20160813_123154.jpg

Dar de blog bine asortat cu intențiile personale!

Cel mai mult m-a încântat portfardul personalizat! Pare foarte funcțional, așa că îmi va prinde numai bine în călătoriile mele!

20160813_122258.jpg

Ce conține kit-ul de la #buzzcien

20160813_122309.jpg

Ăștia ori citesc gândurile, ori sunt eu aliniată cu lumea. Oricum ar fi, pare că e de bine!

Abia aștept să testez crema anti-rid de noapte. Evident, și pe celelalte, dar era prima pe lista de dorințe văratice.

Surprinsă am fost, acum rămâne să văd cum reușesc să-i suprind prietenii la rândul meu! Că tot am 10 mostre cu cremă anti-rid de zi Cien Q10!

Surprize de la Lidl și de la Buzzstore să tot vină! 😀

7 răspunsuri la „Surpriză de vacanță!

  1. Poteci de dor August 14, 2016 la 12:11 am

    Să tot vină, bine spui! Bravo şi să mai primeşti!
    Despre prima parte… nici eu n-am bifat mai nimic de acolo. Of. Hai, cu pepenele se mai poate rezolva. Dar cu restul… 😦

    Apreciat de 1 persoană

  2. Antoaneta August 14, 2016 la 2:52 pm

    Sa tot vina asemenea surprize! Uite ceva ce mi-ar prinde bine si mie 🙂
    Sa le folosesti sanatoasa si sa ne dai de stire ce iti place mai mult!

    Apreciază

  3. Ethos August 15, 2016 la 10:42 pm

    Lidl face campanii? Nu știam.

    Apreciază

  4. Pingback:Kitul de frumusețe de la Cien | Blog neinspirațional

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

DozaDePoezie

"Viaţa este în altă parte" - Milan Kundera

