Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Cum ți-ai petrece timpul liber?

Timp liber?

Cred că atunci când fiecare om se rupe de perioada frumoasă și lipsită de griji, se lovește puternic de zidul responsabilităților, care îi îngrădește orice umă de libertate. Cel mai afectat pare să fie timpul liber, după care noi toți tânjim în fiecare zi și pe care, atunci când îl avem, nu prea știm să-l valorificăm. Vina ne aparține în totalitate! Pentru că se întâmplă să prioritizăm prost acțiunile pe care „trebuie” să le facem, pentru că uităm că viața este făcută ca să fie trăită și nu împovărată, pentru că ne punem pe noi înșine, adesea, pe ultimul loc, amețindu-ne cu iluzii cum ar fi aceea că vom trăi cât lumea și că…„vom avea timp”.

download (1)

Antoaneta m-a întrebat cum mi-aș planifica timpul liber.

Ți s-a întâmplat vreodată să ai timp liber și să nu știi ce să faci cu el? Să te ia prin surprindere și să nu realizezi că ai putea face ceva numai pentru tine. Dar ceasul nu iartă asemenea greșeli! El ticăie mai departe nestingherit și insensibil la regretele tale târzii. Așa că mai bine să ne adunăm gândurile într-o listă, așa…de rezervă, pentru situațiile în care se ivește vreo posibilitate să faci ce-ți place:

  1. aș sta o zi întreagă întinsă pe iarbă, să citesc sau să scriu sau să dorm sau să ascult liniștea sau toate astea la un loc;
  2. aș pleca câteva zile (2-3) singură și cu rucsacul în spinare, pe cărări de munte sau pe drumuri de sat;
  3. aș lenevi o zi întreagă! Da, asta aș face! Absolut nimic! Mi-e dor să nu fac nimic o zi întreagă!
  4. dacă e să pot combina dorințele (timp liber și bani suficienți 😀 ), aș face o zi specială de…„simțit bine” 😀 Asta ar include un masaj, o înfrumusețare, niște cumpărături (doar sunt femeie! 😀 )
  5. m-aș uita la filme o zi întreagă, ca să recuperez ce nu am mai văzut de atâta timp.

Și ar mai fi lucruri de făcut. Dar evit să fac planuri, pentru că, de multe ori, se dovedește că lucrurile neplănuite ies cel mai bine!  Așadar, timp liber să fie, că de restul…mă ocup eu! 😉

Voi? Ce ați face?

12 răspunsuri la „Cum ți-ai petrece timpul liber?

  1. Poteci de dor August 3, 2016 la 9:21 am

    Plimbări luungi şi leneveală. În orice ordine, nu contează. Dar cred că mai bine încep cu plimbări 😀

    Apreciat de 1 persoană

  2. Antoaneta August 3, 2016 la 11:23 am

    Ma crezi ca am incercat sa ma uit la filme si nu am avut rabdare….ma tot gandeam ca am de facut nu stiu ce, ca trebuie sa vorbesc cu nu stiu cine, ca trebuie….ca trebuie….pana la urma am renuntat….poate a fost doar o chestie de moment, dar nu am reusit sa ma concentrez 😦

    Apreciat de 1 persoană

  3. Călător prin viață August 3, 2016 la 11:32 am

    As pleca pe munte 🙂 si daca s.ar putea as mai vizita o dată casa străbunicilor 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  4. Tipsynel August 3, 2016 la 1:18 pm

    Aş cutreiera Delta Dunării cu o barcă cu vâsle, încet, „la pas“ prin toate cotloanele ei ascunse!
    Doar eu şi ea. Nu-i aşa că-i fain?

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

