Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Pokemon, go away!

Ar trebui să inaugurez o categorie nouă pe blog: „A înnebunit lumea!”

De câțiva ani buni, ocolesc știrile cum ocolește Necuratu’ tămâia, ca să nu se ardă. Televizoarele sunt deschise exclusiv pe canale de muzică, desene animate sau filme, dacă nu adorm mai repede ca un prunc după băița și masajul de seară (ambele, ale pruncului, că eu…). Cu toate acestea, cineva cred că a rostit vreo incantație: „Lăsați știrile să vină la Rudia”. Mamă, și cum năvălesc! Pe orice orificiu canal pe care-l găsesc descoperit: pe Facebook, pe mail, pe notificările din reader-ul blogului.

Unele dintre ele sunt prea grave pentru sistemul digestiv și imunitar, așa că le închid repede. Numai că ele vin repede și cu ceva…imagistic la pachet, ca să se infiltreze bine încă de la primul contact vizual, astfel că, oricât de repede aș arunca știrea, mai rămâne o urmă, care amintește de morți, răniți, traume, crime etc.

Altele, ar fi de-a dreptul hilare, dacă aș putea să le privesc cu detașare. Cum e, de pildă, știrea cu lansarea la apă a vestitului Pokemon Go! Mărturisesc cu pocăință că am crezut a fi vorba despre ceva inocent și inofensiv, amintindu-mi de desenele animate cu pricina:

3

Simpatic, nu? E drept că nu am prins era desenelor animate în discuție, mai curând am recuperat pe parcurs, distrată la maxim de strigătul omonim cu personajul:  Pikachu! Bag de seamă că este vorba de mai mult de atât! Și cum constat că isteria a cuprins repede globul pământesc, mă împinge Necuratu’ să mă uit la un video care circulă pe Facebook:

Zău, a înnebunit lumea! Imaginilea astea îmi aduc aminte de filmele de groază cu zombi care merg necontrolat pe străzi, hipnotizați de ceva nedefinit.  Oamenii ăștia sunt posedați! Nu am nicio îndoială! Li s-a șters creierul cu tehnologia, exact așa cum se anticipa în alte desene animate la care mă uitam eu pe vremuri…de mult apuse…

Și m-apuc să caut pe Wikipedia:

Pokémon Go is a free-to-play location-based augmented reality mobile game developed by Niantic and published by The Pokémon Company. It was released in July 2016 for iOS and Android devices.

The game allows players to capture, battle, and train virtual creatures, called Pokémon, who appear on device screens as though in the real world. It makes use of GPS and the camera of compatible devices. The game is free-to-play, although it supports in-app purchases of additional gameplay items. An optional companion Bluetooth wearable device is planned for future release, the Pokémon Go Plus, and will alert users when Pokémon are nearby.

Să recapitulăm:

  1. Ăsta e un (alt) nenorocit de joc pe telefon. (Și asta spune cineva care joacă de trei ori pe săptămână Candy Crash!)
  2. E „free-to-play”, deci crește pericolul, pentru că provoacă dependență, pe care nu o poate opri nimic.
  3. Lansat în iulie, isterie dezvoltată tot în iulie. Cam rapid s-a împrăștiat virusul!
  4. Captură, bătălii, monștri  – mda, exact de ce avea nevoie tineretul modern! Ceva…cu adevărat constructiv!
  5. Simulează lumea reală. WTF??? Nu-i destul de impregnată cu violență lumea reală, că mai trebuia un joc? Nu sună…periculos?
  6. Mai vine și altă variantă…„îmbunătățită”. Asta-i bună!

giphy

Numai mie mi se pare ceva putred în Danemarca lume? Ia mai uitați-vă o dată la videoclipul ăla: deci niște oameni, ADULȚI, aleargă cu telefoanele în mână după cai verzi pe pereți, în ditamai parcul! Necuratule, ți-ai băgat iar coada?

download.jpg

Aștia-s mai rău ca Don Quijote, parol! Tipul vedea balauri în locul morilor lui de vânt, dar stimabilii văd Pokemoni în locul mașinilor care CALCĂ! Telefonul te duce spre locul unde se ascunde monstrul de buzunar, iar tu habar nu ai că te pândește Pokemonul pericolul la fiecare pas!

Doamne, fie-ți milă de noi și dă-ne ceva minte extra, că ne-o facem cu mâna noastră! Clar a înnebunit lumea!

………………………………………………………………

Sursa foto+GIF: Google

23 de răspunsuri la „Pokemon, go away!

  1. Vienela Iulie 18, 2016 la 9:05 am

    Credeam ca am ramas singura fiinta anormala. Ma bucur sa te stiu la fel de ciudata. :)))))

    Apreciat de 2 persoane

  2. Poteci de dor Iulie 18, 2016 la 9:23 am

    Trebuie să mă documentez că habar n-am ce-i asta. Adică, cum ar veni, oamenii ăia văd pe telefon unde-s monstruleţi şi se duc acolo să-i facă zob? Adică jocul ăla îi trimite unde are el chef şi ăştia execută? Doamne nu mă lăsa!
    Eu oricum văd pochemoni şi fără telefon, nu-i vorbă. Dar nici chiar aşa… 😯

    Apreciat de 2 persoane

  3. Daniela Iulie 18, 2016 la 9:55 am

    Da, nici eu nu am avut nici macar curiozitatea sa aflu ce si cum! Este nimic mai mult decât o „gaselnita” pentru a se face bani cu aplicatia… ma întreb, însa, pe câti îi vor costa viata în trafic, alergând dupa Pokemoni? Si-apoi, zau, n-as fi crezut ca atâtia adulti sa înghita pastila! E de râs… sau de plâns, mai repede!

    Apreciat de 2 persoane

  4. adndefemeie Iulie 18, 2016 la 11:32 am

    Nebunie curata! Nu credeam ca va depăși ceva Candy Crush, unde atunci când mă întâlneam cu prietenii, mă intrebau:

    „Da de ce nu mi-a dat viață, ca ti-am trimis acum 1 ora cererea? ”

    Ultimul joc care m-a prins pe mine era Burn Budy, unde trebuia sa-mi plantez plantele și sa cresc ferma. Asta era acum 6 ani. De atunci nu mai am nevoie de jocuri, am doi prunci. 😛

    Cel mare care are 6 ani jumate, nu știe de star trek sau zombi. Alea din jocuri. Ca la fiecare lansare de film, apare și campania agresiva aferenta. În pufuleți, pe sucuri și alte produse destinate copiilor.

    Deci, noi, Fără Pokemoni :))

    Apreciat de 1 persoană

    • rudia2014 Iulie 18, 2016 la 11:39 am

      cANDY Crash încă mai joc. În momentele de pauză și relaxare – nu multe! dar de obicei singură, fără vieți de la prieteni. Însă ăsta mi se pare…periculos rău! Fii-miu a zis că a văzut „niște imagini cu jocul” și că e o „o porcărie”. Mda. M-am bucurat! 😀

      Apreciat de 1 persoană

  5. Iulia Iulie 18, 2016 la 10:46 pm

    Chiar ma intrebam ce e cu aceasta noua isterie… Nu cred ca m-ar pasiona si sunt tare curioasa cat o sa dureze 🙂

    Apreciază

    • rudia2014 Iulie 19, 2016 la 9:17 am

      Depinde… Se pare că a cuprins repede un număr mare de oameni. M-aș mira să se oprească prea curând, având în vedere că se va actualiza permanent și mai apare câte-un drăcușor, pardon, Pokemon simpatic pe la secția de urgențe, pe la Pentagon etc…:-D

      Apreciază

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

