Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Citatul de duminică (48) – Despre cumpărături

61109-happy-shopping-quotes

Ți se pune pata într-o zi pe o pereche de sandale. Nu știi ce te apucă, dar le visezi noaptea și te gândești cam cu ce le-ai combina, cam cât de bine s-ar asorta cu…Eh! Poate nu ar fi prea mare tragedia, dar ai făcut greșeala să le și probezi în magazin! Să te simți ușoară și …fashionable și zici: „Da! Pe astea le vreau!”

Ți-a expirat ziua de naștere și oricare alte zile în care ai putea deveni beneficiara vreunui cadou. Dar te consolezi: „Nu-i nimic! Pe astea mi le pot lua și singură!” Te gândești puțin cât să faci un calcul matematic apropo de economiile tale, dai din cap și zici „Batem palma!” Evident, numărul tău și culoarea ta nu mai există, pentru că ultima pereche, pe care tocmai ai probat-o, era deja adjudecată și nu se face să fugi după om prin magazin ca să-i smulgi cutia cu sandale! Scrâșnești din dinți și întrebi calmă ce opțiuni mai ai. Online-ul să trăiască!

Te duci acasă, arunci geanta pe fotoliu și intri pe net. Găsești nenorocitul de site, găsești și sandalele discordiei. Nu se găsesc cele de culoarea ta, dar merg și cele negre! Au și mărimea? Au! Selectezi orașul tău. Ghinion: sandalele nu mai sunt disponibile în orașul tău. Soluii? Da! Ți le trimit ei prin curier! Ce frumos din partea lor! Gata! Acum nu-ți mai scapă! Selectezi, bagi în coș, dai să finalizezi comanda. Numai bine: „la comenzi peste 99 Ron transport gratuit la plata prin transfer bancar”. Bun! Ce-i gratuit, e binevenit! Ratezi partea cu „transfer bancar” din propoziție și purcezi la comandă. Pregătești cardul de cumpărături, cauți codurile și, plină de entuziasm, dai să finalizezi. Dar site-ul zice că nu, nu-i cum vrei tu! Deci dacă vrei transport gratuit, musai să te duci la bancă, la ghișeu. Sau, îmi traduce un prieten, cu internet banking!

Stimate site!

Eu sunt un client simplu, nesofisticat. Eu vreau să pot cumpăra de la tine simplu și fără bătăi de cap! Eu nu vreau să-ți dau cinșpe lei pe transport, ca să plătesc ramburs un produs. Una că mi-ar fi ciudă să dau mai mult decât în magazin (deci decât face!) și apoi că nu-mi place să umblu cu cash (apropo de plata ramburs). Eu vreau să plătesc simplu, cu un card de cumpărături, tastând codul primit prin sms, procedură care durează 3 minute. Eu nu vreau să mă țigănesc cu domnul curier, care nu are mărunți la el, nu are rest sau nu are chef să caute. Poate eu vreau să plătesc în 12 sau 24 de rate cea ce cumpăr de la tine, că de aia mi-am luat card de cumpărături! (Pentru asta și ca să mă laud când deschid portofelul că am carduri multe. Și goale. Da’ nu știe nimeni detaliul ăsta!)

Prin urmare, stimate site, ca să cumpăr de la tine, tu mă pui să stau la rând la ghișeu (unde oricum plătesc 4 lei de transfer) sau să folosesc un serviciu pentru un card care pe mine nu mă avantajează (Internet Banking) sau să dau cinșpe lei pentru serviciul de curierat, când tu ai magazin în orașul meu și oricum livrezi regulat marfă. De aceea, dragă site online, eu am să renunț la sandalele mele de vis și la serviciile tale de r…!

4 răspunsuri la „Citatul de duminică (48) – Despre cumpărături

  1. mihaela pojogu Iulie 11, 2016 la 5:34 pm

    Si eu renunt sa achizitionez atunci cand apar diverse neplaceri, imi place sa astept pana prind oferta care mi se potriveste cel mai bine.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

DozaDePoezie

"Viaţa este în altă parte" - Milan Kundera

