Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Răsfață-ți simțurile

Dacă poți să te oprești puțin din alergătura cotidiană, stai și meditează câteva minute la lucrurile care te relaxează. Nu știu alții cum sunt, dar sunt trei lucruri pe care mi-aș dori să le fac atunci când ziua devine mai încărcată decât pot eu duce: să pot sta întinsă în iarbă cu nasul în rădăcinile pământului, să ascult muzica preferată cu ochii închiși și să …scriu despre ceea ce îmi place. Nu-mi sunt mereu la îndemână, așa că de multe ori este nevoie să improvizez. De aceea, când mă apucă dorul scrisului, isterizez tastele laptopului cu căștile în urechi, ca să nu mă distragă nimic. Și totuși, parcă lipsește ceva…

Sunt un om al simțurilor. Mă încântă o culoare, un parfum, o imagine, un sunet care spune uneori mai mult decât cuvintele. Așa îmi explic pasiunea pentru parfumuri, pentru mirosuri plăcute, cât mai apropiate de ceea ce este natural. Stau adesea cu nasul în buchetul de frezii primite cu sau fără ocazie specială. Ador mirosul de iarbă proaspăt cosită sau pământul reavăn toamna. Forile de tei mă fac, de obicei, să mă întorc din drum ca să le mai simt o dată aroma. Mă relaxează și îmi dau o stare de bine. Când nu am acces la nimic din toate acestea, suplinesc cu vreo esență de parfum sau aprind un bețișor parfumat ca să se mai împrospăteze aerul camerei.

Lesne de înțeles acum de ce m-a bucurat coletul trimis de BuzzStore în campania de promovare a balsamului Silan Soft&Oils:

„Un balsam unic cu uleiuri prețioase parfumate, care îți încântă simțurile și te învăluie cu un parfum seducător.”

Nu cred că există cineva care să nu trepideze de nerăbdare când are în mână o cutie cu sau fără fundă, pe care nu reușește să o deschidă mai repede ca să-și satisfacă, exact ca un copil, curiozitatea.

Balsamul Silan Soft&Oils Gold 1.5 l  – numai bun pentru 50 de spălări. Nu e nimic în neregulă cu balsamul pe care îl foloseam până acum, doar că…nu strică puțină diversitate, nu-i așa? Și dacă e tot e vorba de un parfum nou, nu am mai avut nicio ezitare. Mai ales că s-a simțit imediat de când am deschis capacul.

Am făcut rost repede de câteva rufe… „murdare”, numai ca să testăm minunăția primită în campania #buzzsilan. Și da, este exact ca în reclamă! Drept dovadă – reacția piticului care a fost ajutorul de nădejde în această operațiune! 😉

Ți s-a întâmplat să stai cu nasul în rufele proaspăt luate de la uscat? Cât de bine te relaxează lenjeria de pat curată și parfumată! Dar când ieși pe balcon, nu te face să tresari mirosul rufelor tale, despre care parcă uitaseși că le-ai lăsat acolo cu o zi în urmă? Cel mai mult mă bucură când scot din dulap cămașa preferată și ea miroase la fel de bine ca atunci când am scos-o din mașina de spălat. Mă gândesc că asta și vrea cineva de la un balsam de rufe, până la urmă.

În coletul-surpriză mai erau 10 mostre de basam de rufe Silan Soft&Oils pentru prieteni, cu tot cu 10 broșuri informative. I-am ales repede și le-am dăruit și lor o doză de prospețime Silan!

M-am bucurat mult și de cadoul Silan Soft&Oils: umerașul îmbrăcat în mătase a fost perfect pentru rochia cea nouă! 🙂

13020375_1017191725043262_1101083205_n

Iar dacă nu îți place auriul – cu parfumul delicat de vanilie, combinat cu note lemnoase senzuale și flori prețioase – poți încerca Silan Soft&Oils Purple – un amestec oriental cu note prețioase de santal- sau Silan Soft&Oils Blue – parfumul captivant cu note fructate, echilibrate de note lemnoase seducătoare. Unul dintre ele cu siguranță ți se potrivește!

Păcat să parfumul nu poate fi surprins de imagini 🙂

7 răspunsuri la „Răsfață-ți simțurile

  1. alma nahe Aprilie 15, 2016 la 10:58 pm

    L-am văzut în magazine deja, arată fain sticla. Nu am mirosit încă, eram fixată deja pe altă firmă. Dar eu le schimb mereu, așa că următoarea tură…

    Apreciat de 1 persoană

  2. ellafairytale Aprilie 18, 2016 la 1:42 pm

    Silanul acesta e un must have,gata o să îl adaug pe lista de cumpărături.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Miss Bear Iunie 4, 2016 la 11:17 am

    Si mie mi-a placut foarte mult. Are un miros mai special, parca mai natural decat alte balsamuri. O sa-l cumpar cu siguranta. Interesant articol, ca de obicei. 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

DozaDePoezie

"Viaţa este în altă parte" - Milan Kundera

