Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Citatul de duminică (39) – Despre surori

„A sister is a little bit of childhood that can never be lost.”

Marion C. Garretty

Tocmai pentru faptul că omul a fost creat ființă socială, îl paște adesea un mare pericol: acela de a deveni un lup singuratic, într-o existență care nu se mulează întotdeauna pe așteptările sale. Fie lucrurile sunt mai dificile, fie provocările sunt copleșitoare, fie oamenii se dovedesc înșelători. Și atunci preferă singurătatea, ca unica modalitate de a se pune la „adăpost”.

Desigur, fiecare individ se adaptează în felul lui. Unii își caută sprijinul acolo unde li se pare mai la îndemână: prieteni, străini, familie, apropiați. Nu există o lege care să spună clar că asta te ferește de tot felul de dezamăgiri sau de pericole. Nici măcar atunci când este vorba de cei care sunt „sânge din sângele tău.”

Cât despre mine, m-am născut cu siguranță într-o zodie norocoasă. Nu pentru faptul că am o soră – nu e nici meritul meu, nu e nici măcar ceva unic. Ci pentru faptul că am găsit mereu în ea, elementul de sprijin. De fapt, constat că titlul este greșit! Nu e un text „despre surori”, ci despre una singură, A MEA! 🙂

Totul a început…

…de la începuturi, desigur. Cu certuri, bătăi, îmbrățișări, împărțitul jucăriilor, iarăși certuri, iarăși lupte, lacrimi, jocuri și jucării…Un ciclu complet reluat de fiecare dată cu și mai mare intensitate. Sunt lucruri atât de îndepărtate, atât de intime și atât de dragi! În vremurile acelea, nu era așa de minunat să ai o soră de care trebuia să ai grijă pentru că „e mai mică”, pe care să o iei peste tot cu tine, cu care să împarți camera, păpușile, biroul, patul. La început, nu înțelegi de ce totul se rezumă, se împarte sau se referă la „doi”. Treptat, realizezi că nu poți mânca bomboana aia pe care ai primit-o la școală de ziua unui prieten, pentru că parcă ai lăsa jumătate și „celei mici”! Apoi te trezești că te umflă furia când cineva îi aruncă vorbe urâte și ai cam vrea să-i pocnești una între ochi, să-ți lase sora în pace. Când auzi în fața blocului vorbindu-se de „Omul Negru”, o iei la fugă spre ea și o tragi de mână să mergeți în casă, că…dacă există? Și dacă e adevărat că ia surorile mai mici și fuge cu ele?? Și uite așa, înțelegi că nu poate să treacă o zi fără să o auzi la telefon și că te îngrijorează orice întârziere a ei.

We have a history together…

Și nimic nu o poate șterge. Sora mea este omul care mă cunoaște cel mai bine și care simte cel mai ușor când nu este ceva în regulă. M-a iubit mereu necondiționat și a avut mereu încredere oarbă în ceea ce pot să fac. M-a încurajat în cele mai nebune ambiții și nu m-a judecat. Da, e un sentiment confortabil că știi că oricând poți să arunci gândurile albastre dincolo de firul telefonului, nu pentru a ți se oferi o soluție, ci doar pentru a fi ascultat. De-a lungul timpului, am simțit nu că am o soră adevărată, ci că este o parte din mine, în ciuda faptului că suntem extrem de diferite!

…azi îmi răsar numai știri și gânduri și idei despre iubire….

De ce te miri? 🙂 Iubirea se arată numai celor care sunt, la rândul lor, plini de iubire! Și se arată pentru că este ceea ce meriți. Pentru că ești un om bun, frumos, cu o minte sclipitoare și, mai ales, cu o infinită răbdare! Ți se arată pentru că gândurile tale nu au avut niciodată nici cea mai mică urmă de răutate, nici măcar împotriva celor care ar fi meritat-o! Aș vrea să mă pricep să spun lucruri frumoase ție și despre tine, dar uite că toată „măiestria mea” în a meșteri cuvinte, se îneacă pe undeva. Aș vrea și să mă pricep a-ți mulțumi pentru multele lucruri pe care le-ai făcut vreodată pentru mine. Dar mă mulțumesc să mă-nclin și să sper că viața asta va fi suficient de lungă cât să am timp să învăț toate lucrurile astea.

Te iubesc, sora mea! ❤ 🙂

2 răspunsuri la „Citatul de duminică (39) – Despre surori

  1. sufletinlumina Martie 6, 2016 la 8:12 pm

    „Iubirea se arată numai celor care sunt, la rândul lor, plini de iubire! Și se arată pentru că este ceea ce meriți. Pentru că ești un om bun, frumos, cu o minte sclipitoare și, mai ales, cu o infinită răbdare! ”
    Te si va Iubesc neconditionat! Multumesc ca existati in viata mea, chiar daca ne vedem si ne auzim mai rar, suntetimereu in inima, gandul si sufletul meu! ❤

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

