Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Citatul de duminică (23) – Despre răutate și răutăcioși

Proverb-romanesc1

Vecinul are o capră. De frumoasă, mai frumoasă decât a mea, de lapte, nu se plânge, spre deosebire de mine, iar de mândru, nici nu mai încape vorbă. Doar că într-o zi, capra lui s-a îmbolnăvit. Nu grav. Probabil, de plictiseală. Sau de aberațiile stăpânului, cine știe… N-am știut asta, deși circula prin sat zvonul că ar vrea să se mai întâlnească și cu alți posesori de capre, să vadă cum poate să o scoată din stări. Nu e treaba mea să știu dacă s-a mai întâlnit sau dacă a reușit să revigoreze bietul animal. Nici nu sunt atât de importantă, încât să fi participat la o astfel de întâlnire cu preocupări prea înalte pentru o biată capră ca a mea, șchioapă, puțin chioară și ușor încovoiată de spate. În general, mă uit doar în curtea mea și-mi admir capra, că atâta am, uneori o mai laud că poate o conving să deschidă ochiul sănătos și să mai zburde prin țarc. Am niște prietene (și câțiva prieteni) care îmi țin isonul, să nu dau în depresie, mai adaugă câte un sfat, mai dau câte un șut (nu caprei, mie!) ca să pună lucrurile în mișcare. Și cum stăteam noi așa la o discuție despre capre, vecinul scoase bâta! I-a cășunat pe caprele noastre! Și nu pentru că am fi noi mai ortomani sau pentru că am avea capre mai multe, mândre și cornute. Ci pentru că ….naiba știe pentru ce!

Mă gândesc că după ce trece luna plină, nu mai latră nici câinii.

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

DozaDePoezie

"Viaţa este în altă parte" - Milan Kundera

