Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Să dai în mintea copiilor!

Prea multă seriozitate strică! Ca să nu mai spun că alții, mult mai înțelepți decât mine, au zis că trebuie să păstrăm vie partea aia din noi care miroase încă a inocență. Cum poți face asta? Cum poți cel mai ușor să-ți aduci aminte de copilărie? Jucându-te! Să nu ratezi niciun prilej de a te bucura de lucruri mărunte, eventual chiar alături de copilul tău, căruia nu-i mai ești părinte, ci partener de joc.

Sunt momente când simți că trebuie să-ți relaxezi corpul și mintea în egală măsură. Când ai vrea te scuturi de toate grijile, să uiți de responsabilități și să-ți petreci timpul ca pe vremuri: la un șotron, „9 pietre”, „Flori, fete sau băieți”. Sau când ai da orice să schimbi laptopul de la serviciu cu un play-station de oricare generație. Mă gândesc că nu trebuie să fie atât de greu! Meriți să te întorci în timp pentru câteva momente și să te revigorezi.

Întâmplător (sau nu!) am intrat aici și am dat peste niște jocuri distractive, numai bune de scuturat mintea pentru câteva minute într-o pauză de muncă. Mi-am adus aminte de vremea (multe prea îndepărtată!) când îmi luasem primul calculator și descopeream în fiecare zi câte ceva nou de făcut. Iar jocurile online…abia așteptam să se facă seară, să-mi termin treburile și să mă așez confortabil în scaunul de la birou. Am avut două pasiuni. Prima era puzzle-ul! Și am găsit o mulțime de variante, spin puzzle, 3D puzzle, jigsaw puzzle pe care le-am încercat cu un zâmbet larg pe chip. M-au distrat copios cele cu personajele din filme de animație populare: Despicable me, Rapunzel, piratul Davy Jones sau Alvin și veverițele lui haioase. Celelalte jocuri care mă provocau mereu în tinerețile mele apuse, erau cele în care trebuia să găsesc diferențele sau obiectele ascunse. Ochii îți joacă feste uneori, timpul din clepsidră se scurge mai repede decât în mod normal, iar punctajul nu e suficient pentru nivelul următor. Vi se pare cunoscută senzația?

Toate jocurile pe care le-am testat mi-au adus aminte că uneori e nevoie de lucruri simple ca să zâmbești. Mi-am petrecut o pauză de la treburile cotidiene distrându-mă cu personaje simpatice, mai vechi (Familia Simpson) sau mai noi (Curiosul  George) și încercând să înving adultul din mine, mult prea serios și critic uneori.

Uităm adesea că seriozitatea în exces dăunează grav sănătății, mai ales celei mintale. E bine să mai pășim din când în când și dincolo de realitatea imediată și să ne amintim cât de bine poți să te binedispui dând în mintea copiilor!

2 răspunsuri la „Să dai în mintea copiilor!

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

DozaDePoezie

"Viaţa este în altă parte" - Milan Kundera

