Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Gloves in a Bottle – S-a potrivit…mănușă!

În dragoste, mâinile şi ochii spun mai mult decât gura.

citat din Ricarda Huch,

Nu cred că e valabil numai în dragoste! 🙂

Mâinile sunt prima carte de vizită a unei persoane. Privește-i mâinile și vei citi multe lucruri despre cine este omul acela cu adevărat. Cunoști zilnic oameni noi. Le întinzi mâna ca să pecetluiești o nouă relație fie ea profesională, de amiciție, de apropiere. O strângere delicată care denotă sensibilitate sau, dimpotrivă, una fermă, arătând siguranță. Indiferent de situație, rămân în minte atât senzația pe care ți-o lasă atingerea, cât și aspectul. Un motiv suficient să ai grijă mereu de mâinile tale, nu?

Am avut de-a lungul timpului tot soiul de creme de mâini. Unele care hidratează, altele care să-ți facă mâinile fine și delicate. Cele mai multe sunt parfumate și îți lasă o senzație plăcută de proaspăt, curat și sănătos. Problema este că odată ce te-ai spălat pe mâini, efectul se duce. S-a ivit ocazia să testez altceva. Nu sunt foarte încrezătoare în produsele-minune, dar recunosc că m-a atras numele: Gloves in a Bottle. Mi s-a părut…îndrăzneț și original. Încercare moartea n-are! Cu atât mai mult cu cât l-am primit gratis, cu singura condiție să spun ce cred despre el.

descărcare (1)

Ca să înțelegeți cum stau lucrurile, când vine vorba de făcut curățenie în cazul meu, totul se face contra cronometru, adică pe ultima sută de metri. Astfel, devine o activitate heirupistă: de la frecat podele, la șters geamuri sau spălat diverse…De fiecare dată mă trezesc cu mâini aspre și uscate. De aici și o stare de disconfort. Am încercat cu mănuși de menaj, dar pentru mine nu reprezintă o soluție. E ca și cum nu aș face treabă cu mâinile mele. Pe de altă parte, iarna, când frigul nu ține seama de niciun tip de mănușă – decât, poate, dacă ar avea sursă de încălzire pe interior 😀 – le simt mereu uscate și crăpate. Musai să iau măsuri!

După principiul „fapte, nu vorbe”, nu am citit nimic despre subiect înainte, doar am testat. Într-adevăr, loțiunea de la Gloves In A Bottle nu are miros, dar ai senzația că ți-ai „îmbrăcat” mâinile în ceva care îți lasă senzația de regenerare. Nu imediat, desigur, ci după aplicări repetate. Rezultatele?

  • pielea absoarbe rapid loțiunea și formează un strat de protecție
  • mâinile se mențin hidratate
  • nu se ia la spălat! (studiile spun că se desprinde în mod natural odată cu exfolierea celulelor pielii)
  • nu este grasă și nici lipicioasă
  • nu are parfum
  • este hipoalergenică și nu prezintă niciun pericol pentru piele

20150519_163950

Până la urmă, dacă le îngrijești cum trebuie, poți să ții și lumea în mâinile tale! 🙂 Ca să fu sigură de asta, am decis că loțiunea Gloves in a Bottle reprezintă mănușile mele de unică folosință. 🙂

2 răspunsuri la „Gloves in a Bottle – S-a potrivit…mănușă!

  1. Fairytale Mai 25, 2015 la 10:13 pm

    Un produs bun, si eu il folosesc cu placere, merita sa dai banii pe o asemenea lotiune.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

