Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Leapșă. Singurul blog pe care l-aș citi o viață întreagă (?)

Cum treceam pe străzile iluzorii unde soarele răsare de fiecare dată și mai aprins și mai interesant, m-am trezit cu o minunăție de provocare: „singurul blog pe care l-aș citi o viață întreagă”!

Îmi pare rău, Sarcasticule, dar după ce vin la spartul târgului, o să apar și cu fitzoșenii 😀 Adică am să încep să spun că nu, nu poți alege așa, la întâmplare sau după calcule infinite, un SINGUR blog. „De ce?” – ai să mă întrebi, probabil sau doar o să-mi imaginez eu că m-ai întreba. Pentru că:

  • ar fi nedrept să-ți limitezi orizontul la o perspectivă unică a existenței umane, oricât de mult ți-ar plăcea să citești acolo iar și iar;
  • fiecare act repetitiv duce la monotonie, ca să nu zic plictiseală, iar la un moment dat ți se face lehamite de câtă „perspectivă unică” ai înghițit;
  • trăim într-o lume pestriță, ceea ce înseamnă că este imposibil să nu găsești lucruri mărunte, detalii poate nesemnificative, la unele persoane despre care nu știi nimic. Și atât! Nu ai vrea să revii acolo, ci doar să savurezi momentul acela de genialitate care te-a făcut să zăbovești pe blogul omului;
  • lumea e într-o permanentă schimbare, inclusiv noi înșine, prin urmare, ceea ce ne place azi, s-ar putea să nu ne mai placă mâine. Sau ceea ce sunt persoanele din spatele blogului, ar putea evolua la un moment dat, lucru care ar fi de preferat, nu?
  • uneori am nevoie să râd din tot sufletul, alteori am nevoie de o informație sau o părere; sunt situații când vreau doar să citesc și să tac, așa cum citești un roman pe un fundal muzical.

Perfecțiunea nu s-a inventat! Astfel că nu știu dacă un blog ar putea satisface întru totul nevoile mele de lectură. Până la urmă eu însămi am dificultăți în a mi le defini! 🙂

Dar, de dragul lepșei, am să încerc să mă apropii de ceea ce presupune „regulamentul” 😀

Aș citi o viață întreagă un blog despre mine! 🙂 Sună prea egoist? Da, poate chiar despre mine, eu văzută prin ochii altuia. Sau poate doar un blog în ale cărui postări să mă regăsesc de cele mai multe ori. Ca într-o oglindă. De ca și cum, citind acolo, nu ai mai crede că ești singurul nebun pe o insulă pustie. Mi-ar fi plăcut să citesc mai mult aici, dar, din motive neacceptate de mine necunoscute mie, autorul s-a oprit. Poate aș fi putut să-l citesc „o viață întreagă”. 🙂

Citesc de multă vreme un blogul Cameliei, aproape cu fidelitate. Evident, mă atrage ceva mereu și la Diana, dar e o chestiune care devine personală și nu „la schimb” așa cum se practică. O fi suficient? Îndrăznesc să cred că nu! Mereu voi deschide și pagini noi și, poate le voi închide pe unele vechi.

Și apoi…ce mai este „pentru toate viața” acum?

😀

Dacă vrea cineva să preia leapșa…ar fi interesant! Anca? Cristina? Claudia?

27 de răspunsuri la „Leapșă. Singurul blog pe care l-aș citi o viață întreagă (?)

  1. illusion Aprilie 17, 2015 la 2:38 pm

    Aoleu cineva o sa se infurie ca nu ai respectat regulile :)) stai sa vezi cand se va trezi :)) Multumesc ca m-ai mentionat si pe mine si multumesc din nou si pentru cadou.

    Apreciază

  2. Sarcasticu Aprilie 17, 2015 la 2:44 pm

    Evident că este posibil să citești o viață întreagă un singur blog. Blogul meu!? :)) De la teoria chibritului până la existența femei (aici cu femeia e clară treabă, pot scrie despre orice, din orice domeniu). )) E ușor! 😦

    Sunteți voi femei și de asta aveți impresia că nu se poate! Nestatornicelor! :))

    Apreciază

  3. Ana Naghi Aprilie 17, 2015 la 3:01 pm

    Eu nu as putea alege un singur blog. Sunt atatea pe care le citesc deja si atatea care asteapta sa le descopar… Uite acum am descoperit-o pe Diana 🙂

    Apreciază

  4. psi Aprilie 17, 2015 la 3:10 pm

    miau căzut musteţile. de emoţie. de drag. de bucurie şi de mulţumire. că eşti. că îmi eşti deşi spui că eşti nestatornică. :*

    Apreciază

  5. Claudia Aprilie 17, 2015 la 6:42 pm

    Când am văzut cuvântul leapșă mi-am dat seama că au trecut muuulți ani. Îmi amintesc că leapșa era o modă prin 2010-2011 și văd că acum a revenit. O să încerc să răspund provocării. Mulțumesc! 🙂

    Apreciază

  6. Irina Maria Mitrofan Bitca Aprilie 20, 2015 la 8:37 am

    Frumoasa argumentare, doamna Rudia!:) Poate ar fi meritat sa ducem sarcasmul mai departe si sa zicem chiar ca exista zile in care nu ai deloc, dar deloc stare de citit, ci de simtit, de iubit, de trait. Ca starile si oamenii se shimba si isi anuleaza unii altora potrivirile, iar celelalte, nou descoperite devin preferate pentru o perioada de timp finita. Sau ca o postare poate sa fie doar imagine si cantec, ori vorbele ar strica atunci minunea!

    Apreciat de 1 persoană

  7. Pingback:Vrei să te citesc? Dovedește-mi! | Blog neinspirațional

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

DozaDePoezie

"Viaţa este în altă parte" - Milan Kundera

