Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Lăsatul secului…la dulciuri!

De ceva vreme m-am apucat de…treburi culinare.

Unu la mână pentru că erau vreo 7 (șapte!) kilograme aranjate strategic de jur împrejurul taliei de gazelă, obturând minunăție de linie și, uneori, lăsându-se în jos ca un colac scofâlcit. Aici reacții: „Vaaai! Dar îți trebuie dietă? Dar de ce? Dar arăți bine, dar”…etc. Oi fi arătând, dar nu mă simțeam cum arătam. Plus că și cântarul cam scârțâia când urcam pe dânsul, iar consortul acuza ceva dureri de spate.

Doi la mână, când ții dietă nu o faci doar ca să slăbești, pentru că dacă ăsta e unicul scop, mai bine renunți din start: nu va funcționa decât pe termen scurt, iar reacțiile adverse…sunt cauzatoare de depresii. O dietă înseamnă să înveți să mănânci cât se poate de sănătos și să-ți formezi niște deprinderi ca să devină un stil de viață. Aici încă mai lucrez! 😀

După ce am suferit ca un câine în primele zile din lipsă de informare corespunzătoare, am dat peste Oana Camacho. Atunci mi s-a părut o minune, acum o ador! 😀 Dar, ca orice lucru frumos, trebuie să fii atent la efectele adverse! Pentru că, iată, reușesc foarte ușor să schimb o dependență cu alta! 😀

Și-am găsit DULCIURILEEEEEE!

Doamne! Zici că am avut zece frați acasă și nu ne ajungea mâncarea, iar de dulciuri nu am auzit veci! Deodată mi s-au trezit instinctele de gospodină și am devenit…dependentă de dulce-de-dietă! Azi am conștientizat acest lucru, așa că am pus-o de o „lăsată a secului” ca la carte și de mâine ascundem ingredientele pentru dulce!!! Am zis!

Etapa 1. Ruladă cu cremă de orice vreți voi (sau aveți voie)! 😀

 

Aici am folosit cremă de vanilie de la Pakmaya [Atenție pentru cine nu are voie sirop de glucoză! Schimbați crema sau faceți una voi înșivă/însevă! 😉 ], dar am făcut și cu budincă de căpșuni și a ieșit mai arătoasă! 😀

Etapa 2: Batoane cu scorțișoară și glazură

Pe cuvânt că poți să omori pe cineva pentru ele!

Etapa 3: Cozonăcel! 🙂

Plus, bonus, o adaptare a rețetei de blat, ca să iasă o minunăție de tort la…microunde! 😀

Eu am făcut trei blaturi, unul cu cacao, am umplut cu cremă de vanilie și deasupra am turnat cremă de ciocolată. Mâine e degustarea! 😀

Doar că ziua de azi a pus capac! Că tot nu pot să cred că mănânc nebunii din astea și nu distrug cântarul! Am ajuns unde voiam cu greutatea, acum mă lupt să o mențin. Deci gata cu dulciurile! De mâine, mâncare serioasă! 😀

11 răspunsuri la „Lăsatul secului…la dulciuri!

  1. alekoosie Ianuarie 28, 2015 la 8:16 pm

    Duuuuuuuuuuuuulciureeeellleee !!! Vreeem cu tooootiiiiii :))) ^_^

    Apreciază

  2. anitzei-blog Ianuarie 29, 2015 la 7:57 am

    Încă ești tare la ispite! Spre rușinea mea, când trăiesc „drama salivației”, numa la amintirea „Spolocaniei!, zisă și Lasata secului! ( v. http://anitzei-blog.blogspot.ro/2011/03/lasata-secului.html) Scuze că nu știu atârna un link!

    Apreciază

  3. ganduri Ianuarie 29, 2015 la 5:32 pm

    Ai facut cateva dulciuri… Cred ca sunt tare gustoase! 🙂

    Apreciază

  4. Fairytale Ianuarie 29, 2015 la 7:12 pm

    Vai, dar esti o adevarata gospodina. Ce bine arata!Imi face cu ochiul cozonacul.Pupici!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Pingback:Cod Name: SSB | Blog neinspirațional

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

