Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Vreau să fiu pe prima pagină!

Succesul nu se obține pur și simplu. Oricât de bun ai fi în domeniul tău, este foarte greu să ajungi pe prima pagină dacă nu te promovezi. Oricât de carismatic sau minunat se dovedește că ești, tot trebuie să te ajute cineva să ajungi la grupul tău țintă. De ce? Pentru că în fiecare domeniu, concurența este acerbă. Și dacă ar fi „pe bune”, poate te-ar motiva să urci pe treptele succesului ca să-ți dovedești mai ales ție că acolo îți este locul. Doar că uneori se întâmplă să apară „trișorii”. Și atunci îți vine să strigi o înjurătură de efect major într-o limbă care-ți e mai la îndemână. „Sunt bun, muncesc, merit și totuși...” Exact! Trebuie eliminat acest „și totuși”. Sunt situații când filosofia lucrului bine făcut implică un partener care să completeze piesa lipsă din puzzle-ul tău: PROMOVAREA.

Pe drumul spre casă de la Straja, am învățat câte ceva de la minunatul.eu Emil. Am învățat că încă nu m-am desprins de prejudecăți, că e bine să întrebi despre unele lucruri înainte de a decide că e mai bine să faci după capul tău, mai ales când este vorba de un domeniu în care ești nou. Am mai învățat că atunci când vine vorba despre SEO, lucrurile nu sunt neapărat în limba chineză, ci pot fi „traduse” pe înțelesul tuturor. Totul este să-ți găsești partenerul potrivit. Am dat întâmplător peste B2B SEO. Și am realizat că dacă Rudia vrea mai mult de la blogul ăsta, e musai să încerce altă variantă decât aceea pe cont propriu. Analiza cuvintelor cheie și a concurenței, promovarea blogului, optimizarea Homepage sau crearea unei pagini de Facebook profesională sunt esențiale pentru urcarea pe prima pagină în motoarele de căutare. Fiecare blogger vrea trafic, vrea optimizare pentru toate motoarele de căutare, vrea să urce printre primele poziții și, evident, toate acestea, la costuri optime.

Untitled

Cât de eficient vi se pare să apelați la un astfel de partener pentru servicii de optimizare SEO?

 

2 răspunsuri la „Vreau să fiu pe prima pagină!

  1. Ella Pop Decembrie 21, 2014 la 11:37 am

    Este importanta promovarea site-ului tau.Eu imi doresc sa trec pe domeniu propriu, e inca la stadiul de searching si documentare acest vis!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

