Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

În nuanțe de alb-albastru…

 

3snow-021

 

ți-amintești?

amândoi…înveliți în albul munților nordici…

rupți de lumea mea și de-a ta

cu privirea zburdând între cer și prăpăstii

și cu vise străbătând fiorduri…

ți-amintești, da?

noi doi

între albastru și alb

între ieri și mâine

suspendați anacronic.

până într-o zi

când cineva a spus:

Ştim că unu plus unu fac doi,
dar eu şi cu tine,
nu știm, vai, nu ştim cât facem.”

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Concursul nu înseamnă neapărat premii…Susțin ideea de joc a Vienelei, îmbrățișată de Alma și Motanul Pandalie.

17 răspunsuri la „În nuanțe de alb-albastru…

  1. alma nahe Decembrie 5, 2014 la 3:37 pm

    O plapumă cu un iepure face o roșcovană, așa, ca mine, naturel roșcovanu’ meu păr. 😉

    Apreciază

  2. alma nahe Decembrie 5, 2014 la 3:44 pm

    Noi — eu o brățară plus tu, o brățară — egal cătușe! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Fairytale Decembrie 6, 2014 la 7:58 pm

    Frumoase ganduri..Viata e frumoasa, si uneori micile bucurii ne fac viata mai plina.

    Apreciază

  4. Vienela Decembrie 19, 2014 la 10:08 am

    Eu si cu tine facem ce putem…
    Eu si cu el facem cate putin din tot ce e de facut…
    Tu si cu el continuati sa faceti ceea ce ati mai facut, ca-i tare bine…
    De ei nu ne impiedicam si nici nu ne uitam peste gard, nu?

    Apreciază

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

