Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Mâinile mele au…Farmec

„Eu văd mai bine cu mâinile”. –  Gabriel Garcia Marquez

De mică am fost fascinată de mâini. 🙂 Cumva, regăseam în forma degetelor ceva din imaginea de ansamblu persoanei din fața mea și adesea mă trezeam fixând cu privirea mâinile în loc să-i privesc chipul. Pentru mine, mâinile au devenit cartea de vizită a persoanelor cu care mă întâlnesc. Nu trebuie neapărat să fie frumoase, ci interesante. Și, bineînțeles, îngrijite. Numai așa mâinile capătă un farmec aparte.

Cine nu și-ar dori o manichiură sănătoasă, frumoasă și rezistentă? Până și bărbații au început să fie mai atenți la felul în care își îngrijesc unghiile. Evident, în cazul femeilor lucrurile sunt puțin mai complicate. O manichiură înseamnă mai mult decât o culoare aplicată pe unghii, mai mult decât simpla îngrijire a mâinilor. O manichiură completează personalitatea unei femei. În timp ce unii o văd ca pe un moft, o dorință de a ieși în evidență prin extravaganță, o cochetărie, alții consideră că „it’s a must” pentru a arăta și a te simți impecabil acasă, la serviciu la o petrecere sau în orice împrejurare.

Spuneam că am descoperit farmecul produselor cosmetice românești studentă fiind, chiar în orașul „vinovat” de existența lor, Clujul. Și asta pentru că mi-au câștigat încrederea de când le-am folosit prima dată. Lacurile Farmec au făcut mereu parte din gentuța magică destinată cosmeticelor. Și încă le-am rămas fidelă!

20141127_200304[1]

E drept că multă vreme am preferat lacurile sau nuanțele discrete. Naturalul mi s-a potrivit cel mai bine întotdeauna. Finețe, simplitate și bun gust.

Apoi am făcut o pasiune pentru „french”. Combinații de culori, fără a păstra neapărat simetrii. Am găsit în acest tip de manichiură expresia supremă a eleganței, în orice situație.

20131230_234633

De la o vreme, însă, mi s-a năzărit că manichiura mea ar putea fi mai îndrăzneață. Pur și simplu am vrut să experimentez. Culori extravagante și îndrăznețe. Cu ceva vreme în urmă nu m-aș fi gândit că aș putea schimba clasicul lac sau nuanțele naturale pentru ceva considerat neconvențional. Dar, până la urmă, de ce nu? Așa că gândul s-a „asortat” cu ideea noilor lacuri Farmec Collection 2014:

F3-grup_2661_2667

În fond, nu există standarde conform cărora să-ți alegi un tip de manichiură sau altul. Fie ți-ai fixat un stil al tău, care te reprezintă, poate ușor clasic, dar care să te prindă bine oricând, fie ești deschisă la nou și te aliniezi trend-ului. Uite că eu am decis să merg pe a doua variantă.

Și am ales să experimentez albastrul! Nu am avut un motiv anume, pur și simplu m-a încântat ideea de a fi altfel. Apoi am citit că specialiștii – nici nu am știut că există specialiști în așa ceva! – atribuie această culoare în nuanțele ei diferite, femeilor care vor să se afirme, să iasă în evidență „fără să le fie teamă că o vor da în bară”. Mi-a plăcut partea asta! 😉 E ca și cum întărește atuurile feminine, astfel încât să te simți cu adevărat „regină”!

 Apoi am decis să mă asortez cu evenimentele specifice anotimpului hibernal! „-Hei! Santa’s Here!” 🙂 Nimic mai potrivit decât o nuanță de bordeaux. Adică nuanța unei femei sofisticate. Ar merge bine cu o rochie de seară și un vin bun! 😀

Multă vreme am asociat lacul de unghii negru cu anumite categorii de persoane. Firi închise, rebele, nonconformiste, care ar purta o manichiură cu tente intenționat neîngrijite tocmai pentru a sublinia că refuză orice respectare a normelor sau a standardelor. Apoi mi-am dat seama că astea nu sunt decât prejudecăți. Până la urmă, este doar un semn al unei femei îndrăznețe care dorește să iasă în evidență în sensul de a deveni unică, cu o apetență pentru modă și preocupare pentru propriul stil. Astfel că am decis să „enjoy my dark side”.

Da, îmi place să am unghiile frumoase, îngrijite. Pentru că până la urmă sunt un alt aspect care mă reprezintă așa cum sunt: veselă și încrezătoare, îndrăzneață și plină de viață și, mai ales, veșnic tânără! :mrgreen:

Nu există secrete pentru o manichiură de invidiat. Sunt doar câteva reguli simple, universal valabile și cunoscute:

  • bunul simț
  • respectarea trăsăturilor propriei personalități
  • grija permanentă pentru frumos, unic și reprezentativ.

Alege ceea ce te reprezintă și te face să te simți confortabil în pielea ta!

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Postarea ridică în slăvi lacul farmecat, pentru penultima probă a SuperBlogului 2014.

farmec2-300x300

Imaginile sunt preluate de pe https://www.facebook.com/andicolouryourlife?ref=stream&hc_location=timeline, de pe site-ul Farmec și din arhiva personală (mâinile îmi aparțin în totalitate! 😀 )

18 răspunsuri la „Mâinile mele au…Farmec

  1. Pinky Rainbow Noiembrie 27, 2014 la 9:03 pm

    Ai niste unghii foarte frumoase! 🙂

    Apreciază

  2. Natural Noiembrie 27, 2014 la 10:11 pm

    Albastru sa fie! Iar negru in combinatie cu alb arata super. Iti spune cineva care nu apreciaza unghiile negre 🙂 Spor!

    Apreciază

  3. newparts Noiembrie 27, 2014 la 10:34 pm

    Chiar au farmec si o linie a vieti atat de lunga. Este imposibil sa nu observi o manichiura perfecta 🙂

    Apreciază

  4. Paul Noiembrie 28, 2014 la 6:37 am

    Despre pedichiura cand ne povestesti ceva? La fel procedezi si in cazul asta? 🙂

    Apreciază

  5. abisurile Noiembrie 28, 2014 la 8:36 am

    Eu sunt alergica la acetona… Nu pot folosi lacuri, oja, etc. A trebuit sa-mi … imaginez.

    Apreciază

  6. Marie Decembrie 6, 2014 la 7:15 pm

    Ai unghiile foarte frumoase. Folosești vreun produs de îngrijire?

    Apreciază

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

