Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Oriflame – prima iubire

Cu Oriflame m-am întâlnit pentru prima dată exact acum 10 ani. Pe atunci nu știam prea multe despre ideea de afaceri promovată de ei, cu atât mai puțin m-aș fi gândit să mă alătur. Am avut norocul să dau peste un o persoană minunată, reprezentant al firmei, care, cu răbdare și tact, mi-a răspuns la toate întrebările. Am devenit colaboratori și, foarte repede, prietene. Am organizat un bal al bobocilor, cu Oriflame drept sponsor și partener, lucru care ne-a adus succesul pentru că am reușit să impresionăm prin premiile surpriză: produse cosmetice de calitate.

De-a lungul timpului am testat personal produsele și mi-am găsit repede preferatele:

20141123_234951[1]

Cremele din gama Milk&Honey mi-au fost cele mai dragi de când le-am testat. În afară că pielea îmi e mereu hidratată și mătăsoasă, au un parfum deosebit și delicat. Nu mi-au lipsit niciodată din bagajul de mână în diverse călătorii.

Am încercat cremele de față din gama Optimals. Pentru că nu mai sunt de mult la prima tinerețe, m-au ajutat să-mi răsfăț tenul. Crema de zi, anti-îmbătrânire și cu factor de protecție 8, lasă pielii un aspect catifelat. Crema de noapte, ajută pielea să se relaxeze pe timpul nopții.

20141123_235028[1]

Că tot veni vorba, ar trebui reînnoit stocul, după cum reiese în mod cert din imaginea de mai sus! 😀

De parfumuri sunt îndrăgostită iremediabil, deja nu mai e un secret. Așa că le-am încercat pe majoritatea. Oferte speciale, promoții, campanii – am profitat de toate ca să-mi găsesc preferatul. Poate clasicul și elegantul Eclat?

20141124_001107[1]

Nu sunt sigură de asta, încă, de aceea încă mai testez fiecare parfum nou apărut.

Folosesc produsele Oriflame? – Da.

Sunt mulțumită de ele? – Cu siguranță!

Le-aș recomanda? – Evident! Mai ales că răsfoind Catalogul 16 am găsit sugestii pentru cadouri de Crăciun 😉

Între timp am aflat, cam târziu, e drept, că este un concurs și m-am gândit că e un prilej bun de cadou pentru aniversare! Eu și Oriflame – de zece ani împreună!

 

 

4 răspunsuri la „Oriflame – prima iubire

  1. Ella Pop Noiembrie 24, 2014 la 6:54 pm

    Da, am folosit.Imi place mult gama Giordanni. Sunt produse de calitate, nu am mai cumparat de mult timp de la ei, pt ca nu am mai avut pe nimeni cu un catalog Oriflame.

    Apreciază

  2. cristinalincu Noiembrie 25, 2014 la 12:02 pm

    si eu folosesc produse Oriflame de acum multi ani, mai ales ca sora mea a fost distribuitor. Acum am gama The One care mi se potriveste foarte bine!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de altfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

DozaDePoezie

"Viaţa este în altă parte" - Milan Kundera

