Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Super- promoter la super- brânză!

Un produs bun nu se vinde singur! Rețeta succesului include mai multe ingrediente, iar dacă unul e greșit inserat, se cheamă că ai pus brânza bună într-un splendid burduf de câine! Pentru a evita dezastrul, iată de ce ai nevoie:

  • – calitate maximă
  • – imagine perfectă cu impact
  • – promoter eficient.

Nu mai e un secret că brânza Delaco a câștigat premii de popularitate în oricare dintre formele ei.

Tot uitându-mă la filmulețele de promovare, mi s-a năzărit o justă întrebare:

A apucat vreodată cineva să deguste inconfundabilul cașcaval în fum de fag? Că promoterul șugubăț pare să pună mâna primul mereu pe cubulețele delicioase!

„Trebuie să fii fan brânză ca să înțelegi!” 

Eu vreau să înțeleg. Așa că m-am uitat mai atent studiindu-i profilul.

Promoterul nostru e un fel de Mitică al lui nea Iancu, în varianta modernă! Numele nu are a face, pentru că e suficient de cunoscut deja. „Îl întâlnim atât de des în prăvălii, pe stradă, pe jos”, cu precădere în supermarket. El este fanul par excellence al deliciosului aliment, „nici tânăr, nici bătrân, nici frumos, nici urât, nici prea-prea, nici foarte-foarte; e un băiat potrivit în toate; dar ceea ce-l distinge, ceea ce-l face să aibă un caracter marcat este spiritul lui original și inventiv.” Ei bine, da! Acestea au fost, cu certitudine atuurile la angajare! La fel ca Mitică, el găsește „un cuvânt de spirit la moment” care îl face mereu carismatic și, implicit, câștigă încrederea și atrage atenția.

De pildă, întâlnește un amic:

– Cum ți-a mers la interviu?

N-am făcut nicio brânză!

– Păi ce s-o faci? Ia-o de-a gata de-aici!

Și-i întinde un cub de pe masa de prezentare, cu un zâmbet convingător

Altă dată:

– Luați de gustați, /nicicând n-o să regretați!

Mare brânză! Exclamă vreun client neîncrezător!

– Mare să fie la băiatul! Și-i întinde un cub dublu cu același zâmbet șarmant.

Cu un alt amic:

– Ei? Ai câștigat la loto?

Am câștigat o brânză, se încruntă venerabilul.

– Corect! strigă promoterul nostru și-i întinde cubul de cașcaval drept premiu de consolare.

Dacă persoana nu-i inspiră a fi un potențial client, îi găsește sigur o replică potrivită:

– Aș vrea să gust și eu o bucățică..

– Nu-ți dau, domnule, c-o mănânci!

Sau, dacă omul se uită neîncrezător la produsele de pe masa de prezentare:

– Ciobanul a făcut-o de oaie!

– ?!

– Brânza! Ia de aici și gustă și matale!

Dacă omul dă semne că vrea totuși să continue demersul și a gustat și gluma îl proclamă fără drept de apel:

logo_1207006_web

Ce am înțeles în cele din urmă? Că deși promoterul are o accentuată dependență de brânză și cașcaval Delaco, este cel mai potrivit mesager al calității. Jovial și pus mereu pe șotii, are succes nebun la copii și adulți, la bărbați și femei, la tineri și vârstnici. Pasionat de brânzeturi, nu știi niciodată ce mai pune la cale. Și nu m-ar mira dacă la un moment dat s-ar autoproclama fanul suprem și incontestabil al brânzei, cu emblema celebrului titan Atlas, adaptată în loc de slogan:

10814354_809513349089865_1298790509_n

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

Proba a fost o cursă contra cronometru pentru a trece linia de finiș în grafic la concursul SuperBlog.

Mulțumiri stimatului Eugen pentru sprijin în realizarea ultimei imagini!

15 răspunsuri la „Super- promoter la super- brânză!

  1. Natural Noiembrie 20, 2014 la 10:30 pm

    Vorba lu’ Atlas, greu sa fii promoter 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  2. Vienela Noiembrie 21, 2014 la 7:13 am

    Mi-a placut mult adaptarea, poate si pentru ca nu am mai vazut la nimeni asocierea cu Caragiale, mi-a placut foarte mult si ideea de Atlas ce tine pe umerii sai intregul cascaval Delaco. Nu stiu de unde scoti ideile, dar sunt bune! Ia vezi, poate ajungi promoter. :)))

    Apreciat de 2 persoane

  3. Litere Stacojii Noiembrie 21, 2014 la 8:34 pm

    Nu-ti dau branza c-o mananci!
    Ce idee. :)))))

    Apreciază

  4. rudia2014 Noiembrie 21, 2014 la 8:48 pm

    eu și ciobanul mioritic… :-))))

    Apreciază

  5. cristinalincu Noiembrie 21, 2014 la 8:50 pm

    foarte faina parafrazarea lui Caragiale… mi-a placut!

    Apreciază

  6. rudia2014 Noiembrie 21, 2014 la 9:06 pm

    Om vedea 😀
    Mulțumesc! 😉

    Apreciază

  7. Ella Pop Noiembrie 21, 2014 la 9:35 pm

    Draga mea am tot incercat sa iti las mesaj, nu stiu ma tot lovesc de problema asta in special cu blogurile pe wordpress. Dupa parerea mea, meriti doar note bune la acest concurs, nu stiu ce criterii sunt, dar eu m-am retras. Ai o imaginatie debordanta.Pupici si succes!

    Apreciază

    • rudia2014 Noiembrie 21, 2014 la 9:40 pm

      NU știu de ce întâmpini probleme… 😦
      De retras…e o chestiune de alegere. Criteriile sunt uneori foarte clare, alteori lipsesc…De aici și unele dezamăgiri. Notele mele nu sunt chiar rele, dar nu pot să nu fiu și eu orgolioasă, nu? 😀 Îmi prind bine, în schimb, aprecierile sincere. Mulțumesc. 🙂

      Apreciază

  8. simona borascu Noiembrie 27, 2014 la 2:37 pm

    Multumim pentru articol. Mult succes!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

