Eram studentă în anul doi, la Cluj.
– Pe strada București, lângă „blocul Spray”, mi-a indicat adresa gazda unde urma să locuiesc. Mi s-a părut interesant să ai pe stradă un bloc în formă de spray! Mai târziu am aflat că e un simbol al orașului și că reprezintă, de fapt, o emblemă a companiei Farmec.
Bugetul studentului este limitat. Dar „a girl needs to do what a girl needs to do”¹. Adică să aibă grijă de felul în care arată, mai ales că facultatea ne pregătea pentru a deveni oameni într-o permanentă relație cu alți oameni. Prin urmare, imaginea este un lucru esențial pe care trebuie să-l ai în vedere!
Acestea au fost două circumstanțe care mi-au făcut cunoștință pe vremea aceea cu produsele cosmetice de la Farmec.
– Mi s-a terminat crema de față, spunea prietena mea. Vii cu mine până la Farmec să-mi cumpăr una nouă? Și am mers. Îmi plăcea textura cremelor de față sau a laptelui demachiat. Și parfumul. Discret. A prospețime. De aceea, abia așteptam să iau bursa ca să trag o fugă până la Central, să-mi refac stocul de cosmeticale. Nu știu cum se întâmpla ca exact înainte de vreun eveniment important – un seminar, o întâlnire cu colegii, balul de absolvire – să se ivească din senin, câte o problemă cu tenul. Ba era deshidratat, ba plin de iritații de la vreme rece și uscată, ba revenea acneea. Și pentru că mă săturasem de ținut feliile de castraveți pe frunte sau de încercările disperate de a ascunde imperfecțiunile extrem de vizibile, am încercat cu Farmec, după sfaturile primite. Și-ntocmai ca în basmele populare, cremele făceau minuni! Erau…„farmecate”!
Timpul trece, indiferent cât de mult ne-am strădui să-l ținem în loc. Iar noi credem sau sperăm că există tinerețea veșnică. Asta până la primul rid care se ivește într-un colț al zâmbetului. Și ai face orice să poți opri un proces ireversibil, măcar pentru un timp. Clujul a devenit amintire. Blocul Spray l-am revăzut întâmplător într-un reportaj recent. Ceea ce nu s-a schimbat, însă, este încrederea pe care am acordat-o acestor produse românești ale unui brand renumit. Între timp, am descoperit Gerovital H3 Derma +, prima linie de produse dermatocosmetice adaptate diferitelor tipuri de ten sau de păr. Ca să fiu sinceră, nu am căutat niciodată să înțeleg toată terminologia de pe ambalaj. Mi-era suficient mesajul care mă interesa: cu ce mă ajută pe mine?
- Hidratează și regenerează!
- Remodelează și redă fermitatea!
- Reglează cantitatea de sebum și calmează!
S-a bifat! Merge în coșul de cumpărături!

Și tot scotocind după noutăți prin pagina lor de Facebook , am descoperit că poți să faci photoshop natural de tot, fără aplicații speciale, doar cu aplicări repetate. Blurezi puțin ridurile și anulează din imperfecțiuni. Cine nu ar vrea să recâștige suplețea și fermitatea tenului printr-o metodă simplă și necostisitoare? Se numește evoluție! Așa că, pentru mine, prima gamă anti-age din lume este sinonimă ideea de îngrijire la superlativ, pentru că mă face să mă simt confortabil în pielea mea.
Prin urmare, decretez: Gerovital, Doctor în Frumusețe!
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Această postare dă farmec competiției SuperBlog 2014! 😈
¹O fată trebuie să facă…ceea ce fac fetele… 😉 Iaca și tautologia!
Apreciază:
Apreciere Încarc...
Similare
Super replica cea cu blocul Sprey. Si da, Farmec are produse extraordinare. Eu imi dadeam si mobila cu crema, cu Lapte Doina de fapt, pe vremea cand nu erau asa multe produse de curatat. Iar Gerovital este un produs care a facut istorie.
ApreciazăApreciază
Azi am fost prin supermarket…e plin de oferte la Gerovital H3 Derma+!
Da, laptele Doina mi-l amintesc și eu. Și el era la ofertă azi! 😀
ApreciazăApreciază
Face, face farmece. Grozav articolul tau, are FARMEC. PUPICI!
ApreciazăApreciază
Pingback:Mâinile mele au…Farmec | Blog neinspirațional