Blog neinspirațional

…despre lupta cu morile de vânt

Jurnal neispirațional

Astăzi (10 septembrie 2014) îmi adun forțele să scot din sertare imagini vechi, aproape uitate, să le șterg de praf și să le mai privesc odată. Constat că sunt rupte dintr-un film mut ai cărui protagoniști acum nu mai sunt.

Afară miroase a negru în timp ce un corb rotește cu încăpățânare sperând că va prinde și el o bucată de suflet.

În grădină frunzele dansează demente ca ielele, amenințând că-mi vor lua mințile cu ele când vor pleca dincolo. 

În casă e pustiu și, de aceea, e frig.

În bucătărie dau peste ceașca ta de cafea. Goală ca sufletul meu. Încerc să-mi amintesc chipul tău printre aburii în rotocoale. Dar pare atât de demult!

Sunt îmbrăcată cu tricoul tău. E ca și cum m-ai ține încă în brațe și m-ai încălzi cu bătăile inimii tale.

Ce muzică ascult acum…mă doare!

Ce cărți citesc zilele astea: 

0

Ce mai meșteresc eu: gânduri. Pe care să le transform în roman.

Un lucru plănuit pentru săptămâna viitoare: să te văd. De departe, ca un proscris care nu îndrăznește să-și părăsească pădurea unde se simte în siguranță. Să-ți observ gesturile și să-ți văd surâsul.

Sunt recunoscătoare pentru tot ce ai fost pentru mine și, în egală măsură, pentru ceea ce nu ai fost. Pentru că mi-ai arătat stelele altfel pe un cer altfel. Pentru că m-ai iubit necondiționat. Pentru că m-ai făcut să mă simt atât de frumoasă.

Mă gândesc la prima noastră întâlnire.

Aștept să apună soarele. Mereu am impresia că-ți văd chipul încrustat în crepuscul.

Un citat/proverb favorit: 

„Te iubesc fără să știu cum sau când sau de unde. Te iubesc pur și simplu, fără complexități sau mândrie; te iubesc pentru că nu știu altă cale…” – Pablo Neruda

O fotografie preferată:

06-de-egusquiza-rogelio-tristan-and-isolde

Tristan și Isolda

5 răspunsuri la „Jurnal neispirațional

  1. Neruda Septembrie 10, 2014 la 1:49 pm

    Si eu te iubesc…
    E ca un apus fara de sfarsit!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Lotus Septembrie 11, 2014 la 6:50 pm

    Mie îmi plac uneori singurătățile. O casă goală este o casă în care nu mă pot găs decât pe mine.

    Pe de altă parte, mi-a plăcut articolul tău.

    Apreciat de 1 persoană

  3. Pingback:Jurnal neinspirațional (2) | Blog neinspirațional

Lasă un răspuns

Comentator Amator

„Viata nu are subtitrare, ori o intelegi, ori nu…” – Wolf Wildfire

Madmoiselle Sarcastique

Un suflet singur trăiește bucuriile pe jumătate, iar durerile dublu!

Septembrie, joi

Oaza pentru fete

SunLog

blog de informaţii şi diverse alte chestii

HopeLess

Scrisul face parte din mine, din viață... ca de atfel, arta în toate formele ei!

Kaysha

Să nu crezi ce ţi se spune. Să crezi doar ce simţi.

Dani Havarneanu

Un blog prea personal

Normalul? E plictisitor.

Am încercat o dată să fiu normală. Cele mai rele 2 minute din viața mea.

Confessions of a first time mom...

Menirea dintâi a femeii este de a da naștere. Numai așa viața își justifică continuitatea...

armonie acvatica

scrieri, scrieri...

Anca Balaban Popa Iscu

Viața e atât de frumoasă!

opisicaneagra.ro

Opinii inopinate, frânturi de suflet, poezie și jurnalism online.

Illusion's Street

străduţa mea de iluzii

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Nina Docea

de Mădălina Rodocea

